התכנסות ועדת הכספים, כיכר ספרא - ללא קרדיט
התכנסות ועדת הכספים, כיכר ספרא

למרות המחלוקת: ועדת הכספים העירונית אישרה תקציב פיתוח ופרויקטים בסך 6.2 מיליארד שקלים

בצל מלחמת 'חרבות ברזל', וברקע הדרישה של חלק מחברי המועצה לדחות את הדיונים - ועדת הכספים אישרה תקציב ענק לטובת מימון פרויקטים בתחום התחבורה, שיפוץ ובינוי מוסדות חינוך ושיפור פני העיר

פורסם בתאריך: 25.12.23 20:57

בשבוע שעבר, רגע לפני הדיונים היום, שני, בוועדת הכספים העירונית, פנו חלק מחברי מועצת העירייה לראש העיר משה ליאון בדרישה שלא לקיים את דיוני ואישור התקציב הבלתי רגיל (תקב"ר) לשנת 2024, וזאת עד לאחר הבחירות למועצת העירייה. בעירייה, כפי שפורסם ב"כל העיר", סירבו לדרישה הזו, כאשר נרשמה חזית די רחבה של מצדדים באישור התקציב (המתנגדים היו חברי סיעת 'התעוררות' וכן סגן ראש העיר יוסי חביליו וחברת המועצה לורה ורטון).

וכך, הערב, שני, התכנסה ועדת הכספים של עיריית ירושלים ואישרה תקציב עתק – 6.2 מיליארד שקלים – לטובת מימון פרויקטים בתחום התחבורה, שיפוץ ובינוי מוסדות חינוך ושיפור פני העיר.

יצוין כי התקב"ר (תקציב בלתי רגיל) לשנת 2024 הוא הגדול ביותר שאושר על ידי העירייה. הוא גבוה יותר מאשר תקציב השנה שעברה בכ-200 מיליון שקלים, וזאת לאחר שתקציב 2023 קפץ בכ-20 אחוזים לעומת התקציב של שנת 2022. יצוין כי אישור התקציב הסופי יהיה ביום חמישי הקרוב, 28.12, בישיבת מועצת העירייה האחרונה לשנת 2023.


התכנסות ועדת הכספים העירונית

התכנסות ועדת הכספים העירונית


 

 

התקציב שאושר כולל 4 מיליארד שקלים עבור פרויקטים בתחום התחבורה, מה שאמור שעבודות התשתית כנראה פה כדי להישאר גם לאורך השנה הקרובה, שיפוץ מבני חינוך בהיקף של עשרות מיליוני שקלים וכך גם לטובת שיפור פני העיר והרחבת פרויקט הפחים המוטמנים ברחבי העיר.

סגן ראש העיר צביקה כהן (ש"ס), יו"ר ועדת הכספים העירונית: "התקציב הזה הוא תוצאה של עבודה יסודית של הצוות המקצועי בעירייה. אני רוצה להודות לכל מי שסייע לנו להעביר אותו, ובמיוחד לראש העיר משה ליאון, שהיה שותף מרכזי להצלחה הזאת. התקציב הזה הוא בשורה חשובה לתושבים של ירושלים. הוא יאפשר לנו להמשיך ולספק להם את השירותים הטובים ביותר. יחד בכוחות משותפים נמשיך לפעול כדי לקדם את פיתוח העיר ירושלים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר