זירת התאונה בכביש 60 (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת התאונה בכביש 60 (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

תאונה קטלנית בכביש המנהרות: הרוג ופצועים בסמוך לצומת גוש עציון

הבוקר, רביעי, לפני השעה 6:00 הוזעקו כוחות הצלה רבים לזירת תאונה בין משאית לג'יפ שהתהפך בסמוך לצומת הגוש בכביש 60. מותו של צעיר בשנות ה-20 נקבע בזירה. 4 פצועים, בהם במצב קשה ובינוני, פונו לשערי צדק ולהדסה עין כרם

פורסם בתאריך: 17.1.24 08:33

כביש 60 ממשיך לגבות קורבנות – הבוקר, רביעי, עוד לפני השעה 6:00 אירעה תאונה קטלנית במעורבות של משאית וג'יפ.

ממד"א מחוז ירושלים נמסר: "בשעה 05:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על תאונה בין משאית לגי'פ שהתהפך, בכביש 60 סמוך לצומת גוש עציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א, בשיתוף כוח רפואה של צה"ל, קבעו את מותו של גבר בשנות ה-20, והעניקו טיפול רפואי כולל פינוי לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק 4 פצועים, בהם צעיר בשנות ה-20 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית, גבר כבן 30 במצב בינוני, עם חבלות בחזה, ו-2 פצועים במצב קל".

פאראמדיק מד"א אייל זהבי, סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו רכב שבו נסעו 4 גברים שהתהפך, לאחר שהיה מעורב בתאונה עם משאית. נהג הרכב ונוסע שישב מאחור נלכדו ברכב, ושני נוסעים נוספים היו בהכרה מלאה, יצאו מהרכב וישבו בצד הכביש, אחד הלכודים שישב מאחור היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. השני חולץ מהרכב ופונה כשמצבו קשה, והשניים הנוספים פונו במצב קל. נהג המשאית פונה כשמצבו מוגדר בינוני".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר