הנעדר יורם הילל פליטר (צילום: יכ"ל)
הנעדר יורם הילל פליטר (צילום: יכ"ל)

חשש ממשי לחייו: בן 31 נעדר מזה כשלושה שבועות

משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחר יורם פליטר, בן 31, סטודנט לפסיכולוגיה במכללת תל חי, אשר רכבו נמצא נטוש לפני כשבוע ביער בית שמש. בני המשפחה מודאגים ואומרים: "יש לנו חשש כבד שקרה ליורם משהו ויתכן שהוא נחטף"

פורסם בתאריך: 26.3.24 16:41

יחידת הכלבנים לישראל ממשיכה לפעול בחיפושים נרחבים, תוך הפעלת מיטב האמצעים, אחר הנעדר יורם הלל פליטר, כבן 31 בהיעלמו, שנראה בפעם האחרונה באזור בית שמש – מודיעין.

ביכ"ל מדגישים כי קיים חשש ממשי לחייו.

פליטר, כפי שכבר פורסם ב"כל העיר", נעדר מזה כשלושה שבועות. בחיפושים אחריו לוקחים חלק המשטרה, יחידת הכלבנים, בני משפחתו, חבריו ומתנדבים. פליטר בן 31, תושב צפת (במקור מאלקנה) – סטודנט לפסיכולוגיה במכללת תל חי.

לדברי המשפחה והמשטרה, לפני כשלושה שבועות בערך רכבו נמצא נטוש ביער בבית שמש, סמוך לקו התפר, והמשפחה דואגת לחייו.

עם פרוץ המלחמה יורם התייצב בדרום וסייע בהתנדבות באשקלון בחלוקת אוכל לחיילים כחודש וחצי. יורם, כך מספרת המשפחה, הזדעזע מאירועי ה-7/10 וניתק קשר עם משפחתו עם פרוץ המלחמה. במשך חודשים ניסו לאתר אותו אמו ואחיו, וכעת כאמור נמצא רכבו נטוש – מה שמעלה חשש כבד לחייו.


יורם פליטר (צילום: באדיבות המשפחה)

יורם פליטר (צילום: באדיבות המשפחה)


 

 

אברהם פליטר, אחיו של יורם: "לבנו שבור. אנו מלאי דאגה לאחינו האהוב, ומנהלים חיפושים אחריו בכל מקום. יורם יקר לנו ולכולם מאוד, ואנחנו קוראים לציבור לסייע לנו. יש לנו חשש כבד שקרה ליורם משהו ויתכן שהוא נחטף לאחד מהכפרים הפלסטינים באיזור. אנחנו מבקשים את עזרת הציבור, כל סיוע יעזור. אם מישהו ראה את אחי, אנא צרו קשר איתנו או עם המשטרה בהקדם. אנו מבקשים סיוע בחיפושים אחריו, וכל מידע שיוכל לעזור למצוא אותו. יורם הוא צעיר רגיש, שהטבח הקשה בדרום זעזע אותו, ולכן הוא ניתק קשר עם כל משפחתו, לולא המלחמה הוא היה כאן איתנו, אנחנו מבקשים את עזרת הציבור".

כל היודע דבר על מקום הימצאו של יורם פליטר מתבקש ליצור קשר מידי עם מוקד 100 של המשטרה, למשטרת צפת בטל' 04-6978444, ליחידת יכ"ל בטל' 054-4876709, או לטל' 054-6336903.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר