הסכין שנתפסה בסמוך לזירת הדקירה (צילום: דוברות המשטרה)
הסכין שנתפסה בסמוך לזירת הדקירה (צילום: דוברות המשטרה)

קרית היובל: שלושה נערים היכו ודקרו נוסע, לאחר ויכוח באוטובוס

הלילה, בין ראשון לשני, התקבל דיווח במשטרה על גבר כבן 50 שככל הנראה נדקר בפלג גופו העליון. מחקירת המשטרה עולה כי הגבר נדקר לאחר הפרת סדר שהיתה באוטובוס בו נסע, ולאחר שביקש לרדת בתחנה בקרית היובל - הנערים תקפו אותו ואחד מהם אף דקר אותו בגבו

פורסם בתאריך: 15.4.24 16:38

שלושה נערים בגילאי 15-14 עוכבו הלילה (בין ראשון לשני) לחקירה, בחשד למעורבותם באירוע אלימות חמור במהלכו אחד מהם, כך על פי החשד, דקר גבר בשנות ה-50 לחייו בשכונת קרית היובל.

במשטרת ירושלים מציינים כי במהלך הלילה התקבל דיווח ממד"א על אדם חבול, שככל הנראה נדקר בפלג גופו העליון בתחנת אוטובוס. שוטרי תחנת מוריה שהגיעו למקום, החלו בבירור נסיבות המקרה, ובמקביל, החלו סריקות אחר החשודים שנמלטו.

במהלך הסריקות – אותרו 3 חשודים, כאמור, נערים בגילאי 15-14, והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי השלושה, כך על פי חשד המשטרה, נסעו באוטובוס בו נסע גם הקורבן, ובמהלך הנסיעה הפרו את הסדר. כשביקש הקורבן לרדת בתחנת ההסעה, מסיבה שעדיין לא הובהרה, היכה אחד החשודים את הקורבן שבתגובה הדף את התוקף מפניו.

 

 

הקורבן נהדף מהאוטובוס על ידי החשודים, שהקיפו אותו תוך שימוש באלימות פיזית ומילולית. במהלך העימות בתחנת האוטובוס בקרית היובל, נדקר הקורבן על ידי מי מהחשודים בגבו באמצעות כלי חד ומיד לאחר מכן, החלו החשודים נמלטים רגלית מהמקום. בשלב זה, ביקש הקורבן את עזרת נהג האוטובוס, בטרם זה המשיך בנסיעה, שהזעיק למקום את גורמי הרפואה והמשטרה.

במהלך הסריקות, ותוך איסוף ראיות ופרטים נוספים, אותרו על ידי השוטרים שלושת החשודים במעורבות, כאשר אחד מהם אותר בביתו, והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה. במשטרה מציינים כי במהלך הסריקות, איתרו השוטרים פריטים שהושלכו על פי החשד על ידי המעורבים, בין היתר אותרו 2 כלי תקיפה – אגרופן וסכין מתקפלת, שנתפסו והועברו לבדיקת מז"פ (המעבדה לזיהוי פלילי).

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עבירות האלימות השונות, איתורם של חשודים המעורבים בכך וחקירתם במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים בכך", נמסר מהמשטרה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר