קופסאות השוקולד שבהן הוסלקו הסמים המסוכנים (צילום: דוברות המשטרה)
קופסאות השוקולד שבהן הוסלקו הסמים המסוכנים (צילום: דוברות המשטרה)

סוכל ניסיון הברחת סמים שהוסלקו בקופסאות שוקולד למריחה

שתי חבילות מחו"ל, האחת ממוענת לכתובת בירושלים, עוררו את חשדם של רשויות המכס. בדיקת החבילות העלתה כי בתוכן סמים מסוג מתאמפטמין. מעצרו של תושב העיר בן 27 הוארך

פורסם בתאריך: 4.9.17 16:20

רשויות המכס ושוטרי היחידה המרכזית במשטרה נדהמו בשבוע שעבר, שגילו ניסיון הברחת סמים מסוכנים, שהוסלקו בתוך קופסאות שוקולד למריחה, נשלחו מחו"ל לשתי כתובות בישראל, האחת לירושלים והשנייה לאזור הצפון.

החקירה הסמויה החלה שבוע שעבר, עם הגעתן של שתי חבילות מכתובת בחו"ל אשר היו ממוענות למסירה בירושלים ובצפון. רשויות המכס שבדקו תכולתן של החבילות, העלו חשד כי מכילות בתוכן חומר החשוד כסם והזעיקו את המשטרה.

מבדיקה מעמיקה שנעשתה לחבילות, עלה כי הן מכילות פרטי לבוש שונים, שביניהם הונחו מספר קופסאות שוקולד למריחה, שבתוכן הוסלקו סמים מסוכנים מסוג 'מתאמפטמין' במשקל כולל של 1 ק"ג ובשווי מוערך של כ־300 אלף שקל.

רק נראות תמימות - קופסאות השוקולד שבהן הוסלקו הסמים המסוכנים (צילום: דוברות המשטרה)

רק נראות תמימות – קופסאות השוקולד שבהן הוסלקו הסמים המסוכנים (צילום: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר כי "חוקרי היחידה המרכזית התחקו אחר החשודים אליהם יועדו החבילות ועצרו שני חשודים, האחד תושב ירושלים בן 27 והשני תושב הצפון בן 45. החשודים הובאו לחקירה ביחידה המרכזית בירושלים בחשד לייבוא סמים מסוכנים, במהלכה נקשרו למיוחס להם".

עוד מציינים במשטרה כי מעצרו של החשוד הירושלמי הוארך על ידי בית המשפט, כשהחשוד השני יובא במהלך היום בפני בית המשפט לשם הארכת מעצרו. כמו כן מדגישים במשטרה כי החקירה נמשכת.

"משטרת ישראל פועלת בכל המישורים בשיתוף פעולה הדוק ומלא עם כלל הרשויות במטרה למנוע ולסכל כל ניסיון של יבוא סמים מסוכנים לירושלים ולכל הארץ", נמסר מהמשטרה. "על אף דרכיהם היצירתיות של ניסיונות ייבוא הסמים, פועלת המשטרה בנחישות ובאפס סובלנות לאיתור אותם מארזים הנראים תמימים לכאורה ולעצור את מי שאחראי לייבואם. מדובר בתפיסת סמים מסוכנים בהיקף גדול ובמשקל רב, אשר מהווה נדבך נוסף ומרכזי במסגרת מלחמתה הבלתי מתפשרת של משטרת ישראל בייבוא וסחר בסמים שפוגעים בחיי האזרח הנורמטיבי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר