מימין - אריה שמם, ראש מועצת מבשרת ציון לשעבר, יורם שמעון, ראש מועצת מבשרת ציון הנוכחי (צילום: מיכל פתאל)
מימין - אריה שמם, ראש מועצת מבשרת ציון לשעבר, יורם שמעון, ראש מועצת מבשרת ציון הנוכחי (צילום: מיכל פתאל)

שמם: "החקירה לא הפתיעה אותי כמו שלא הפתיעה רבים אחרים"

אריה שמם, ראש מועצת מבשרת ציון לשעבר, מתייחס לפרשת רמי לוי-יורם שמעון ואומר: "מספיק אם אזכיר שעורכת הדין אילנית גוהר, מבקרת העירייה, קיבלה צו הגנה כחושפות שחיתות". עו"ד של שמעון: "התלונה שנולדה אגב ניסיון ל"חיסול פוליטי" לא תצלח"

פורסם בתאריך: 11.9.17 16:32

מבשרת ציון רועשת וגועשת מאז הפרסום אודות מעצרו וחקירתו של ראש המועצה יורם שמעון בחשד לעבירות של מרמה והפרת אמונים.

כזכור, אתמול, ראשון (10.9) עיכבו חוקרי יחידת 433 של המשטרה את שמעון ביחד עם איש העסקים רמי לוי, בעלי קניון מבשרת החדש, איש עסקים נוסף ומנהל מקומון, כשהחשדות באשר לשמעון וללוי הינן, כאמור, מרמה והפרת אמונים.

יצוין כי לפני כחצי שנה, בחודש מרץ 2017, פורסם ב"חדשות סוף השבוע" תחקיר של יוסי מזרחי, במסגרתו העלו טענות, כי ראש המועצה שמעון פעל, לכאורה, על מנת לסייע ללוי להפחית תשלומי היטל השבחה בסך 21 מיליוני שקלים. ככל הנראה, בין היתר, בעקבות התחקיר של מזרחי, פשטה המשטרה על משרדי מועצת מבשרת ציון והחרימה על פי צו בית משפט מסמכים ומחשבים.

במבשרת ציון קיבלו ברגשות מעורבים את החשדות כנגד ראש המועצה. מצד אחד ישנם תושבים שפתחו קבוצת פייסבוק לתמיכה בראש המועצה, אך ישנם גם אחרים שכלל לא הופתעו מהחקירה נגד ראש המועצה.


אריה שמם, ראש מועצת מבשרת ציון לשעבר (צילום: מיכל פתאל)

אריה שמם, ראש מועצת מבשרת ציון לשעבר (צילום: מיכל פתאל)


אחד מהם הוא אריה שמם, ראש מועצת מבשרת ציון לשעבר שהפסיד לשמעון בבחירות האחרונות. בשיחה עם "כל העיר" היום (שני, 11.9) אומר שמם "ראשית, אני רוצה לאחל לכל המעורבים שהכל יהיה בסדר ושייצאו נקיים, אבל זה לא נראה ככה כי המשטרה לא עושה כזו פעולה אם אין לה משהו. אני מאחל ליורם שייצא נקי. הוא עשה ועושה דברים למען היישוב ואני מקווה בשבילו שהוא ייצא מזה. המועצה מתנהלת בסגנונו של יורם שמעון, הוא ראש המועצה הנבחר וכל אחד וסגנונו".

חקירת המשטרה הפתיע אותך?
"החקירה לא הפתיעה אותי כמו שלא הפתיעה רבים אחרים. הפרשה הזו פורסמה כבר לפני מספר חודשים בתקשורת. המשטרה החליטה לבדוק את העניין וכך צריך להיות. בנוסף, מספיק אם אזכיר שעורכת הדין אילנית גוהר, מבקרת העירייה, קיבלה צו הגנה כחושפות שחיתות. זה לא אור אדום אלא פרוז'קטור אדום".

שמם מתייחס גם לחקירתו של מנהל מקומון בפרשה הזו ואומר: "זאת שערורייה אמיתית. זה היה כתוב על הקיר והיה בולט. העיתון פעל לטובת יורם שמעון והאדיר אותו, ולי היה ברור שיהיה לזה תגמול. הדברים הללו הועברו למבקר המדינה".


יורם שמעון, ראש מועצת מבשרת ציון

יורם שמעון, ראש מועצת מבשרת ציון


מנגד, אורי קינן, עורך דינו של שמעון, אומר בנחרצות כי "אנחנו בטוחים כי לאחר שהמשטרה תבצע מלאכתה נאמנה ותחקור לעומק את הדברים, היא תגלה כי לא דבק כל רבב במעשיו של מר שמעון. התלונה שנולדה אגב ניסיון ל"חיסול פוליטי" לא תצלח. מר שמעון בטוח בצדקתו, הוא יודע שלא עשה שום דבר שמתקרב לעבירה פלילית. כל מעייניו היו ויהיו נתונים לרווחת תושבי מבשרת ציון".

עו"ד קינן מתייחס גם לטענות בדבר קשרים לא תקינים לכאורה בין ראש המועצה שמעון למנהל המקומון ואומר: "אין למר שמעון שום קשר לא תקין עם מערכת עיתון כזה או אחר ולא היה לו".

באשר לעניין צו ההגנה שקיבלה מבקרת המועצה אומר עו"ד קינן: "דיון בנושא זה קבוע ממש בימים אלה בפני מבקר המדינה והעניינים יתבהרו".

תגובות

7 תגובות
7 תגובות
  1. תושב עם עיניים פקוחות

    7 שנים מקוללות היו ליישוב עם שמם
    והוא עוד מעז לפתוח את הפה על ראש המועצה הכי טוב שהיה ביישוב?!
    תעשה טובה ותעזוב את מבשרת

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם אריה שמם היה מתפקד כראש מועצה כמו יורם שמעון הישוב שלנו היה נראה אחרת.
    טוב היה עושה מר אריה שמם אם היה מתכבד ויושב בשקט במקום להעליל ולהלעיז, וימתין בשקט עד יתבררו תוצאות החקירה, ורק אח״כ יאכל את הכובע.
    יקח עוד הרבה זמן עד שיתקנו את הפשלות שנעשו בתקופת כהונתו.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מסכים עם כל מילה. אריה שמם. לא רק שלא עשה שום דבר טוב למען היישוב שנראה בזמנו כמו עיירה מוזנחת ומלוכלכת, הוא גם זה שאישר לנתיבי ישראל את התכנית להשאיר את מבשרת ציון עם כניסה אחת, להרוס את הגשר בין שני חלקי הישוב ולאפשר בנייה רוויה במקום הכבישים הישנים. אלוהים הציל את מבשרת בכך שסילק את אריה שמם והביא במקומו את יורם שמעון

  4. נהנית עכשיו ממבשרת

    אריה היקר. תודה לאל שמאז יורם שמעון ראש מועצה, הישוב כבר לא נראה מוזנח ומלוכלך כמו בימיך. אתה, שלא עשית כלום למען הישוב, רק גרמת נזק. אתה היית זה שידע ואישר את התכניות של נתיבי ישראל לסגור את נבשרת, להשאיר כניסה אחת לבאים מכל המקומות, אתה שידעת שעומדים להרוס את הגשר המחבר בין שני חלקי היישוב ולא התנגדת, אתה אשרת ביית בתים בבנייה רוויה על הכבישים הישנים אתה ידעת, אשרת ואפילו לא גילית לתושבים שזה מה שיקרה להם. אתה גם אשרת שלא תהיה תחנת רכבת במבשרת, במקום לארגן את התושבים למאבק. מעניין שבחמיך המקומון רק השמיץ אץ יורם שמעון והאדיר את שמך לחינם. מעניין למה.
    מציעה שתשב בשקט ותתפטר מהמועצה למען אנשים שטובת הישוב לנגד עיניהם ולא עשיית נזקים שלך ושל חבריך ההרסניים במועצה

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סוף סוף יצאה האמת לאור: השחיתות של יורם שמעון. וזה רק ההתחלה. עוד נראה גילויים חדשים.

  6. שרעבי יואב

    לכל חברי להקת המעודדות של יורם שמעון : בקבוצת הפייסבוק שלכם אתם יכולים לכתוב שיורם שמעון זכאי. המשטרה חושבת אחרת. חפשו מלך חדש.

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מענין איזה ראש מועצה היה שמם.היכן ניתן לראות את פועלו.סתם מענין מי היה ראש המועצה שויתר על הרכבת במבשרת.נו מר שמם אתה בטח יודע- אז תדבר

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר