רמי לוי (צילום: אמיל סלמן)
רמי לוי (צילום: אמיל סלמן)

"בטוחים שהמשטרה תמצא כי לא נמצא כל רבב בפעולותיו של רמי לוי"

יממה לאחר חקירתו של רמי לוי בחשד לעבירות שוחד ומרמה נמסרה הודעה מטעם 'רמי לוי שיווק השקמה' שבה נסתרות ההאשמות כנגדו

פורסם בתאריך: 11.9.17 16:04

יממה לאחר עיכובו לחקירה של רמי לוי בחשד של שוחד, מרמה והפרת אמונים, הוציא איש העסקים באמצעות 'רמי לוי שיווק השקמה' הודעת הבהרה באשר לפרסומים השונים הנוגעים לחקירתו ובאשר לחשדות המיוחסים לו:

"קניון מבשרת או רמי לוי לא קיבלו שום הנחה או הטבה ממועצת מבשרת ציון בעניין כזה או אחר ולבטח לא בנוגע להיטל השבחה, נושא אשר אינו בסמכות המועצה", נכתב בהודעה. "מעבר לכך, צר לנו על העובדות השגויות המופצות בעניין, ולהלן העובדות:

"נושא היטל ההשבחה עדיין תלוי ועומד בפני שמאי מכריע ואובייקטיבי לפי חוק, כך שלא ניתנה שום הטבה ו/או הנחה. יתרה מזו, אין בסמכותו של ראש מועצה והוא אינו יכול להפחית או לבטל היטל השבחה. ישנו הליך לפי חוק התכנון והבנייה לערעור על שומת היטל השבחה והחברה נקטה בהליך זה ועודנה מתנהלת במסגרת ההליך. לא זו אף זו – החברה הפקידה ערבות בנקאית בסך של 21 מיליון שקלים כחלק מהליך הערעור ובהליך זה טרם התקבלה הכרעה".


קניון מבשרת, רמי לוי (צילומים: מאיר אליפור, אמיל סלמן)

קניון מבשרת, רמי לוי (צילומים: מאיר אליפור, אמיל סלמן)


בהמשך ההודעה  ישנה התייחסות למינוייה של מנהלת השיווק של קניון מבשרת החדש, שהיתה רעייתו של ראש המועצה יורם שמעון. "מנהלת השיווק של הקניון היא פרודתו של ראש המועצה ולא היתה בת זוגו גם בעת שנשכרו שירותיה", נכתב בהודעה מטעמו של לוי. "מנהלת השיווק של הקניון היתה מנהלת שיווק של הקניון הסמוך במשך 13 שנה ונמצאה כמועמדת מנוסה ומתאימה לתפקיד, ככזו המכירה כבר את האוכלוסייה המקומית של מבשרת ציון ואת השוכרים הפוטנציאליים".

כמו כן מתייחסת ההודעה למנכ"ל הקניון, שהיה בעבר יועצו של ראש מועצת מבשרת: "מר עודד בר צבי – מנהל הקניון הינו מנהל קניונים ותיק. בין היתר ניהל את קניון האחים ישראל, קניון אלרוב בממילא וקניונים נוספים. מר בר צבי הוא מנהל מקצועי ומינוי טבעי לניהול הקניון".

לסיכום, נכתב בהודעה: "אנו סמוכים ובטוחים כי המשטרה תבצע את החקירה ביעילות ותמצא כי לא היה כל מקום לחקירתו של מר רמי לוי בעניין זה וכי לא נמצא כל רבב בפעולותיו. רמי לוי ימשיך באסטרטגיה שלו – להעמיד את הצרכן הישראלי במרכז ולשרת את לקוחותיובנאמנות. רמי לוי מאחל שנה טובה לכל בית ישראל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר