ליצן מפחיד ברחוב דרך בית לחם (צילום: דוברות המשטרה)
המסכה, הכובע והאלה שנתפסו בידי הנער בן ה-15 (צילום: דוברות המשטרה)

ליצן מפחיד נלכד ברחוב דרך בית לחם – עטוי מסכה ומצויד באלה

לפני זמן קצר עיכבה המשטרה נער בן 15 בחשד כי רץ ברחוב דרך בית לחם כשעל פניו מסיכת ליצן, לראשו כובע צמר ובידו אחז אלה

פורסם בתאריך: 4.10.17 17:28

שוטרי מחוז ירושלים הוזעקו לפני זמן קצר לרחוב דרך בית לחם בעקבות דיווח על ליצן מפחיד. השוטרים עיכבו לחקירה נער בן 15 בחשד שרץ ברחוב שעל פניו מסיכת ליצן, לראשו כובע צמר ובידו אחז אלה.

במשטרה מציינים: "במסגרת המאבק הנחוש של משטרת ישראל כנגד התופעה החברתית הפלילית והפסולה של נערים עטויי מסכת ליצנים, המנסים לזרוע פחד בקרב הציבור ולהפר את שגרת החיים, עיכבה המשטרה לחקירה לפני זמן קצר  קטין בן 15, בחשד כי רץ ברחוב כשעל פניו מסיכת ליצן , לראשו כובע צמר ובידו אחז אלה".

 



 

שוטרי משטרת ישראל הוזעקו לרחוב דרך בית לחם בעקבות דיווחים שהתקבלו במשטרה אודות הנער שאותר לאחר סריקות. נוסף למסיכת הליצן וכובע הצמר נתפס כשבידו אלה שחלקה עשוי ספוג. הנער עוכב לחקירה בתחנת מוריה ובמקביל הוריו זומנו לתחנה.

 


ליצנים מפחידים

 

(דוברות המשטרה)


 

"משטרת ישראל קוראת לבני הנוער שלא לקחת חלק במעשים הפסולים המנוגדים לחוק, שכן זה יתקל באכיפה משטרתית נחושה ובלתי מתפשרת וכן להורים לפקח על ילדיהם", מדגישים במשטרה, "תופעת הנערים עוטי מסכות ליצנים גוררת גם חשש שמישהו יפרש את ההלצה כאיום ממשי ויפגע בנערים, שעושים לעתים שימוש באביזרים שונים דמויי כלי תקיפה. לאור זאת, אנו קוראים לציבור לא ליטול את החוק לידיים ולא לפגוע באותם בני נוער. מעשי ההפחדה, וכן כוונות הנערים ברובם המוחלט של המקרים אינם כוללים פגיעה פיזית או רצון לפגוע בגוף או רכוש. במצבים אלו יש להתרחק מהמקום ולדווח למשטרה בהקדם".

 


ליצן מתוך הסרט (צילום: אי.פי)

(צילום: אי.פי)


כזכור, כפי שפורסם היום, רביעי, באתר "כל העיר", העירייה הוציאה הנחיות מיוחדות בעקבות תופעת הליצנים המפחידים. בין השאר הונחו עובדי הפיקוח העירוני לערוך בדיקות יזומות במערכות הצפייה לאיתור ליצנים.

משטרת ישראל תמשיך לפעול ולא תאפשר פגיעה בציבור, הפחדתו, הטרדתו ושיבוש שגרת חייו. מדובר בהתנהגות חסרת אחריות של בני נוער שמטופלת על ידי המשטרה במהלך הימים האחרונים, ושיש בה משום הפרת שלום הציבור ושגרת החיים.

 


ההנחיות המיוחדות של העירייה בעקבות תופעת הליצנים המפחידים

הליצנים המפחידים – משטרת ירושלים במסר חד וברור

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר