ניידת טיפול נמרץ של מד"א (צילום: עודאי בסול)
(צילום: עודאי בסול)

תאונת דרכים בחול המועד: בת 12 נפגעה מרכב סמוך לעין יעל במלחה

במשטרה מציינים כי ככל הנראה הילדה חצתה את הכביש שלא במעבר חציה ונפגעה מרכב פרטי. היא פונתה במצב בינוני על ידי מד"א להדסה עין כרם

פורסם בתאריך: 10.10.17 14:01

תאונת דרכים סמוך למוזיאון עין יעל. ילדה כבת 12, שככל הנראה חצתה את הכביש שלא במעבר חציה, נפגעה מרכב פרטי ופונתה על ידי מד"א במצב בינוני. במשטרה מציינים כי נהג הרכב עוכב ובוחני תנועה של משטרת ישראל במקום התאונה.

"בשעה 12:31 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולכת רגל שנפגעה מרכב בדרך יצחק מודעי בירושלים", מציינים במד"א ירושלים, "חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה עין כרם ילדה כבת 10 במצב בינוני עם חבלת ראש".


אמבולנס (צילום: ג'יני)

אמבולנס (צילום: ג'יני)



מאיחוד הצלה נמסר כי "ילדה הולכת רגל שנפגעה מרכב טופלה על ידי מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים ברחוב יצחק מודעי. הילדה כבת 12 סובלת מחבלות ופציעות בראשה ובפלג גופה העליון ומצבה מוגדר בינוני. נסיבות התאונה בבדיקה".

כזכור, לפני שבועיים, לאחר ראש השנה, נפגעה ילדה בת 11 מרכב פרטי לאחר שחצתה כביש ברחוב הנרייטה סולד בקרית מנחם. הילדה אליקא חבויניצקי, פונתה במצב בינוני לבית החולים הדסה עין כרם, וטופלה במחלקת הטראומה של בית החולים. בשיחה עם "כל העיר" היא שחזרה את רגעי התאונה: "אוטובוס עצר והנהג סימן לי לעבור. חציתי בזהירות וגם הסתכלתי מעבר לאוטובוס כדי לראות שלא מגיעה מכונית, היה פנוי והמשכתי לעבור. ואז פגע בי האוטו והתעוררתי כאן בהדסה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר