חניון פל קל ברחוב דוד ניב בפסגת זאב, ירושלים
החניון נסגר באמצעות בטונדות

פסגת זאב – אחרי 20 שנה: חניון הפל-קל ברחוב דוד ניב נסגר

החניון ברחוב דוד ניב, שהיה פתוח לכלי רכב פרטיים בלבד עם שלט אזהרה, נסגר היום באמצעות בטונדות

פורסם בתאריך: 1.11.17 11:06

חניון הפל קל ברחוב דוד ניב, שהיה פתוח לכלי רכב פרטיים בלבד, נסגר היום על ידי עובדי העירייה. החניון, שרצפתו עשויה מפל-קל – שיטת בנייה זולה, שהתבררה כמסוכנת לאחר אסון קריסת הרצפה באולמי ורסאי ב-24 במאי 2001, שבו נהרגו 23 בני אדם ו-380 נפצעו, נסגר היום באמצעות בטונדות.



חניון פל קל ברחוב דוד ניב בפסגת זאב

שלט החניון, רחוב דוד ניב


החניון היה פתוח 20 שנה עם שלט אזהרה של מחלקת מבנים מסוכנים בעיריית ירושלים, שעליו נכתב: "רצפת החנייה פל-קל. הכניסה לרכב פרטי בלבד, עומס מקסימלי 250 ק"ג/מ"ר". אל החניון לא הורשו להיכנס משאיות וכלי רכב כבדים אחרים. בעירייה מספרים כי במקום החניון שנסגר סומנו לדיירים מקומות חניה עם תו איזורי, וזאת לאור מצוקת החניה באזור.


חניון פל קל ברחוב דוד ניב בפסגת זאב

החניון, הבוקר


דיירי האזור קיבלו בימים האחרונים הודעה מהמשטרה שבה נמסר: "תושבי שכונה יקרים. חניון בדוד ניב 2 ו-4 הוגדר כמבנה מסוכן (עשוי פל קל). מהנדס של מבנים מסוכנים נמצא במקום. נא להגיע ולפנות רכבים בבקשה, החניון ייסגר עם הבטונדות. תודה מראש".
חניון פל קל ברחוב דוד ניב בפסגת זאב, ירושלים

החניון נסגר באמצעות בטונדות


 

סגנית ראש העיר יעל ענתבי (פז) מוסרת הבוקר ל"כל העיר" כי "סגירת החניון היתה בלתי נמנעת עקב ממצאי הבדיקה השגרתית שערך מהנדס מטעם העירייה. יחד עם זאת, סגירת החניון העליון תערים קשיים נוספים על החניה ברחוב דוד ניב, הסובל ממצוקת חניה קשה, שסגירת החניון תחמיר אותה. הדבר הנכון לתושבי הבניין הרלוונטי לעשות זה ראשית כל  להביא מהנדס שייתן להם תוכנית עבודה ראויה עם תמחור. ייעצתי לתושבים לדבר בהקדם עם הקבלן המבצע, שייתכן ויעדיף לבצע את עבודות החיזוק בעצמו".

 


יעל ענתבי (צילום: יוסי זמיר)

יעל ענתבי (צילום: יוסי זמיר)

 



 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר