הדמיית גן ליש, גן תירוש (צילום: באדיבות מנהל קהילתי שכונת גילה)
הדמיית גן ליש, גן תירוש (צילום: באדיבות מנהל קהילתי שכונת גילה)

גילה: חמישה מיליון שקלים לשיפוץ גנים ציבוריים

תשעה גנים נכללים בתוכנית, ואמורים לעבור שדרוג משמעותי. העבודות בכל הגנים יסתיימו במהלך השנה הבאה

פורסם בתאריך: 10.11.17 12:06

בשורה גדולה לתושבי שכונת גילה – שדרוג ושיפוץ נרחב לתשעה גנים ציבוריים: בימים אלו נמצאות בעיצומן העבודות לשיפור פניהם של גנים רבים שממוקמים ברחבי שכונת גילה, בהשקעה של חמישה מיליון שקלים. בארבעה גנים העבודות כבר הסתיימו או שנמצאות בעיצומן, ובחמישה נוספים יחלו העבודות בקרוב.

גן תירוש (צילום: באדיבות המינהל הקהילתי)

גן תירוש (צילום: באדיבות המינהל הקהילתי)



 

מהעירייה נמסר כי בגנים יותקנו מתקני משחקים ייחודיים, צלונים, פינות ישיבה ועוד. הגנים אשר נכללים בתוכנית הם: גן ההרדוף, גן הבושם, גן ברקת, גן תירוש, גן תרשיש, גן אלטשולר, גן הליש, גן שלמה דוגה וגינת הכלבים ברחוב המרגלית.עופר איובי (צילום: אורן בן-חקון)

 

"מיום שנכנסתי לתפקיד אנחנו מקדמים שיפוץ של גנים קיימים בשכונה", אומר יו"ר המנהל הקהילתי בגילה, עופר איובי. "מדובר בגנים שאיש לא נגע בהם כבר 30 שנה. אלו יהיו גנים מושקעים מאוד ברמה גבוהה, והעבודות נעשות אחרי חשיבה עמוקה".

 

איובי מוסיף ומספר על החשיבה המקדימה שנעשית לפני תכנון הגנים ואומר: "אנחנו בדרך כלל משתפים את תושבי שכונת גילה ושואלים אותם מה לדעתם צריך לעשות. אם עולים רעיונות טובים, אני עורך משאל דרך הרשתות החברתיות וכך מתקבלת החלטה שמקובלת על כולם".

 


גן ליש (הדמיה: באדיבות מינהל קהילתי גילה)

גן ליש (הדמיה: באדיבות מינהל קהילתי גילה)



 

ראש העיר ניר ברקת: "בשנים האחרונות הוקמו ושופצו למעלה מ־200 גינות ברחבי העיר. אנו ממשיכים כל העת לפתח את העיר ולהשקיע בסביבה הקרובה לבית, למען שיפור איכות החיים בשכונות ולמען הפיכת ירושלים לעיר אטרקטיבית ומובילה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר