כיכר ספרא
כיכר ספרא

המבצע העירוני להסדרת חובות ארנונה – עד סוף השנה

המבצע העירוני "עושים סוף לחוב" מיועד לתושבים המחזיקים בחובות ארנונה עד לשנת 2014, ומעוניינים לשלם את חובם בהנחה של 50 אחוז. תקופת המבצע - עד 31.12.17

פורסם בתאריך: 29.11.17 09:10

מועצת העירייה החליטה על הארכת תקופת מבצע הארנונה "עושים סוף לחו"ב עד ליום 31.12.2017, בהתאם לתקנה שפורסמה על ידי שר הפנים. בעירייה מציינים כי תושבים הנושאים חוב ארנונה לתקופה שעד 31.12.14 וזכאים להשתתף במבצע, יוכלו לשלם את חובם לתקופה זו בהנחה בת 50 אחוז (בתשלום אחד) או 45 אחוז (בפריסת תשלומים), בתנאי שיפרעו את חוב הארנונה לשנים 2016-2015 (ללא הנחה), וזאת בתנאי שיעשו זאת עד ליום 31.12.17.


יש לציין כי המבצע כולל גם בעלי עסק ברחבי ירושלים, המעוניינים לסגור חובות ארנונה ישנים ולא לסחוב את החובות ואת הריביות המצטברות לשנים הבאות.

כזכור, המבצע העירוני לחיסול החובות של הארנונה פורסם לראשונה ב"כל העיר" בחודש יוני השנה. סגנית ראש העיר יעל ענתבי, שהיתה שותפה ליוזמה ולקידום ההסדר, ציינה: "אני שמחה על החלטת הנהלת העיר, להשתתף במבצע הסדרת חובות הארנונה. היה חשוב לכלול גם את העסקים, שם החובות משמעותיים יותר ויוכלו לתת הזדמנות למשפחות לחזור למסלול חיים נורמלי".

 

בעירייה שלחו בשבועות האחרונים מכתבים לתושבים המחזיקים בחובות ארנונה וזכאים להשתתף במבצע. "אנו שלחנו לתושבים הזכאים להשתתף במבצע הודעות על זכאותם הודעות המפרטות את יתרות החוב שבמבצע", נמסר מהעירייה, "ואת תנאי ההנחה והתשלום".

 


כיכר ספרא

כיכר ספרא


 

פרטים נוספים בדבר תנאי המבצע ואופן הצטרפות – באתר העירייה.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר