אמנון מרחב בלשכתו (צילום: אורן בן-חקון)
אמנון מרחב בלשכתו (צילום: אורן בן-חקון)

מנכ"ל העירייה אמנון מרחב הודיע על פרישתו מהתפקיד

מרחב, שהחל את דרכו בעירייה כיועץ המשפטי לפני כשמונה שנים, יסיים את תפקידו לאחר הבחירות ב-30.10 ובתיאום עם ראש העיר שייבחר: "היתה לי זכות וחוויה יוצאות מן הכלל לתרום לבניין ירושלים". ראש העיר ברקת, "אני מודה לאמנון על תרומתו הרבה והמסירות אין קץ בה מילא את תפקידיו

פורסם בתאריך: 8.10.18 09:31

מנכ"ל עיריית ירושלים עו"ד אמנון מרחב יפרוש מתפקידו מיד לאחר הבחירות לראשות העיר ולעירייה, שיתקיימו ב-30.10.18. מרחב, שכיהן בתפקיד מנכ"ל העירייה בחמש השנים האחרונות, הודיע על כוונתו לפרוש בישיבת מנהלי אגפים שהתקיימה ביום ראשון בערב. יש לציין כי מרחב, בן 53, החל את דרכו בעירייה בשנת 2010 כיועץ המשפטי לערייה ולאחר 3 שנים הוא קודם לתפקיד המנכ"ל.



"לאחר 8 שנות עבודה בעירייה, מתוכן 5 כמנכ"ל העירייה, בהן היתה לי זכות וחוויה יוצאות מן הכלל לתרום לבניין ירושלים, אני חש שזה זמן נכון לסיים את תפקידי", אומר מרחב. "אני עושה זאת ברגשות מעורבים – מחד של שביעות רצון מהעשייה הרבה והטובה לה הייתי שותף, ומאידך של עצב על פרידה ממקום ומצוות אהובים".

עוד מוסיף מרחב: "אני מבקש להודות לראש העיר היוצא ניר ברקת על האמון המלא שנתן בי לאורך שנות עבודתנו המשותפת, ולכל הצוות הנפלא שליווה אותי בעשייה המשמעותית שהובלנו ובהם נבחרי הציבור, מנהלי העירייה ועובדיה היקרים, שהם הלב הפועם של העירייה והעיר. העבודה לצידם היתה זכות גדולה עבורי".

בדברים שנשא לפני מנהלי האגפים, ציין מרחב כי בכוונתו לתאם את המועד המדיוק לסיום תפקידו עם ראש העיר שייבחר, תוך מחויבות מלאה לחפיםה והעברת התפקיד בצורה מסודרת. "בכוונתי לאפשר את הזמן הדרוש לראש העיר הנבחר לצורך כניסתו לתפקידו והעברת חפיפה מסודרת עם מי שימונה כמחליפי", אמר מרחב, "והכל תוך תיאום עימו ואחריות להמשך תפקוד העירייה ולהמשך העשייה הטובה בעיר".

ראש העיר ניר ברקת: "אני מודה לאמנון על תרומתו הרבה והמסירות אין קץ בה מילא את תפקידיו המשמעותיים כמנכ"ל וקודם לכן כיועץ המשפטי לעירייה. יחד עמי, אמנון הצליח להוביל את הדרג המקצועי בעירייה להישגים חסרי תקדים וזאת במקצועיות, במנהיגות ובאנושיות רבה".

מרחב, בן 53, מתגורר במודיעין. עוד בטרם הגעתו לעיריית ירושלים הוא שימש כחבר מועצת העירייה במודיעין במשך 12 שנים ואף שימש כסגן ראש העיר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יופי, סוף סוף נפטרים מהבטלן הזה שמשאיר אחריו עיר מוזנחת ומטונפת!+!!;

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר