ג'קי מג'ר ז"ל וחברים במסעדת 'טעמי (צילום: באדיבות עופר איובי)
ג'קי מג'ר ז"ל וחברים במסעדת 'טעמי (צילום: באדיבות עופר איובי)

מאיר מיכה מ"פינתי" על סגירת "טעמי": "קשה להאמין שמוסד ירושלמי כזה ותיק ייסגר"

חודשיים לאחר שנפטר ג'קי מג'ר, בעלי 'טעמי' המיתולוגית במרכז העיר, החליטה משפחתו לסגור את המסעדה לאחר 65 שנות פעילות. מאיר מיכה, בעלי "פינתי" אומר ל"כל העיר": "זו טרגדיה, עוד סמל ירושלמי נסגר"

פורסם בתאריך: 2.6.19 19:49

"קשה להאמין שמוסד ירושלמי כזה ותיק כמו 'טעמי' ייסגר", אומר היום, ראשון, בשיחה עם "כל העיר" מאיר מיכה, בעלי מסעדת "פינתי" על ההחלטה לסגור את מסעדת 'טעמי' במרכז העיר עד להודעה חדשה. המסעדה נסגרת כחודשיים לאחר שנפטר הבעלים של המסעדה המיתולוגית ג'קי מג'ר ז"ל. המסעדה שכל ירושלמי הכיר פעלה ברחוב שמאי 65 שנה.


מאיר מיכה (צילום: עבד)

מאיר מיכה (צילום: עבד)


"אני מצטער עד עמקי נשמתי, ממש כואב הלב לשמוע שהמסעדה נסגרת", ממשיך ואומר בצער מיכה. "עוד סמל ירושלמי נסגר. מקומות קולינרים נסגרים והילדים ממשיכים, ובאיזשהו שלב חלק נסגרים, אבל מסעדת טעמי שנסגרת זו טרגדיה".



"'טעמי' הפכה למוסד בזכות אלברט האבא, וג'קי הבן שלו", מספר מיכה, "הלוואי שיפתחו את המסעדה עוד פעם. עצוב. עסק עובד כשהוא משויך לבעל העסק. אנשים אומרים 'בוא נלך למשה', כמו שאמרו 'בוא נלך לג'קי' ולא לשם של המקום. כשמסתכלים על טעמי הם נמצאים שם מהשנים הראשונות של המדינה. למרות שהמקום ייסגר – לעולם לעולם הוא לא יישכח".

זיו רגב, בתו של ג'קי מג'ר ז"ל, מוסרת ל"כל העיר" כי "מסעדת טעמי היא מוסד ירושלמי ותיק ואהוב. במשך 65 שנה שירת את לקוחותיו בנאמנות. המקום היווה עלייה לרגל להרבה אנשי ירושלים ומחוצה לה. חווינו משבר עצום עם לכתו של אבא שלנו ג'קי מג'ר ואנחנו עדיין מנסים להתמודד עם האבידה הגדולה. אנחנו מודים לכל הלקוחות שאוהבים אותו ואת המסעדה. זה מחמם את הלב לדעת שהמסעדה נמצאת בלב של כל אותם אנשים. המסעדה יוצאת ביום רביעי 5.6.19 לפגרה עד להודעה חדשה".


ג'קי מג'ר ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

ג'קי מג'ר ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)


מג'ר ז"ל, בן 68 במותו, נפטר לפני חודשיים לאחר שהתמודד בשמונת החודשים האחרונים של חייו עם מחלת הסרטן. מסעדת "טעמי" נפתחה בשנת 1954 על ידי אבי המשפחה אלברט מג'ר ז"ל. ברבות השנים תפסו פיקוד על הניהול הבנים ג'קי ז"ל ורמי מג'ר. המוטו של מסעדת "טעמי", שהולך עם המסעדה מזה שנים ואף רשום בגדול בכניסה למסעדה, הוא 'לבלוע לא ללעוס'. "המקום הפך לסוג של מותג הרבה בזכות אבא והרבה בזכות סבא שלי שעלה מבולגריה", סיפרה בתו רגב ל"כל העיר" לאחר מותו. "לאבא שלי ולאחיו רמי לא היתה באמת אופציה לבחור לעצמם מקצוע – הם די נולדו לתוך זה, אבל צריך גם לומר שהם אהבו את זה מאוד. כולם אומרים לנו שאם אבא היה לא נכנס ל'טעמי' הוא היה מרצה באוניברסיטה, כי הוא מאוד אינטליגנט, אבל זה לא באמת עניין אותו כי הוא אהב את המסעדה, הוא אהב להתעסק באוכל ובאנשים, להאכיל את כולם. אני חושבת שעבור אבא 'טעמי' לא היה רק עסק אלא היה משהו הרבה יותר עמוק, זה בא לו מהנשמה והוא נהנה מכל רגע".

 



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר