אירוע ברל'ה בשבת בירושלים (צילום: ברל'ה)
פעילות שבת למשפחות בירושלים (צילום: ברל'ה)

עוד בשורה מצוינת לחילונים: בשבת הקרובה – פעילויות קיץ לכל המשפחה בשלוש שכונות

מיזם ברל'ה של התנועה הירושלמית יקיים בשבת הקרובה, 29.6, פעילויות לכלל המשפחות בירושלים - בשלוש שכונות בעיר: הגבעה הצרפתית, בקעה ובית הכרם. הכניסה - חינם. מה בתוכנית? הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 26.6.19 15:40

בשורה למשפחות הירושלמיות: ביום שבת הקרוב, 29.6.19, תתקיים פעילות משפחתית חינמית בשלוש שכונות בעיר – הגבעה הצרפתית, בקעה ובית הכרם. את הפעילויות מוציא לפועל מיזם 'ברל'ה' של התנועה הירושלמית. הכניסה לפעילויות היא חופשית. האירועים פתוחים לכל המשפחות בירושלים – מסורתיות, חילוניות ודתיות.

מה בתוכנית? מופע ג'אגלינג, שעת סיפור, משחקי קופסה, הפעלות ספורט, אקרובאלנס ועוד הרבה הפתעות. כמו כן, עבור ההורים יקום מתחם מינגלינג ושיח למבוגרים.



איפה ומתי? בשכונת בקעה – פארק ליפשיץ, בבית הכרם – גן ביאליק, ובגבעה הצרפתית – גן השלום: האירועים ייערכו בשעות 18:30-16:30.


אירוע ברל'ה בשבת בירושלים (צילום: ברל'ה)

אירוע ברל'ה בשבת בירושלים (צילום: ברל'ה)


"אנו גאות וגאים – כתנועה אזרחית להוביל את המהלך הזה עבור ולרווחת תושבות ותושבי העיר", מציינת ל"כל העיר" מנכ"לית התנועה הירושלמית רחלי חזון טסלר. "אנו ממשיכים בהובלת מהלך עומק רחב שייתן מענה למשפחות צעירות, הורים וילדים ממגוון שכונות בירושלים, המבקשות לחגוג את השבת במרחב הקהילתי והשכונתי.

"עשינו זאת בעשור האחרון עם מיזם 'ברל'ה' המופלא שלנו", מספרת חזון טסלר. "יחד עם אלפי משפחות חגגנו לאורך השנים את השבת במרחב הציבורי בסימן 'וינפש'. עכשיו זה הזמן למהלך רחב, משותף, שיחבר בין צרכי השטח למדיניות עמוקה ועקבית שתיתן מענה לקהילות ירושלים המגוונות. כזו שתיתן מענה עוטף ומשמעותי לחגיגה קהילתית של השבת".


רחלי חזון-טסלר (צילום: נעם פיינר)

רחלי חזון-טסלר (צילום: נעם פיינר)




מיזם ברל'ה הוקם לפני כעשור, ובין השאר הוא מקיים אירועים ופעילויות לכלל המשפחות הירושלמיות, ולמעשה נותן "מענה למשפחות צעירות בקרבת הבית ללא צורך לנסוע רחוק". במיזם מציינים כי "בשנים האחרונות השתתפו אלפי ירושלמים – מסורתיים וחילונים, עובדה אשר שינתה את פני השבת בעיר".

ל"כל העיר" עוד נודע כי זוהי רק ההתחלה – במהלך חודשי הקיץ צפוי מיזם ברל'ה להוציא אל הפועל אירועים נוספים בשבת עבור המשפחות הפלורליסטיות בירושלים. אירועים אלה מצטרפים לפעילויות השבת שהחלה גם תנועת התעוררות. כזכור, בשבת שעברה ערכה התעוררות אירוע למשפחות בפארק דניה תחת הכותרת "פאן בפארק".

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בית הכרם שכונה חילונית ממילא. עשו זאת בקרית יובל!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר