קייטנה משרד החינוך (צילום: תומר אפלבאום)
קייטנה (צילום: תומר אפלבאום)

פרסום ראשון: הפחתה במחירי הצהרונים בירושלים בחודש יולי

עיריית ירושלים החליטה להפחית את התשלומים לצהרוני חודש יולי, במסגרת תוכנית 'בית הספר של החופש הגדול', לתלמידים בכיתות א'-ג': במקום 750 שקלים ההורים ישלמו 600 שקלים

פורסם בתאריך: 27.6.19 18:59

בשורה להורים הירושלמיים: עיריית ירושלים החליטה להפחית את התשלום לצהרונים במסגרת תוכנית 'בית הספר של החופש הגדול'. במקום 750 שקלים ההורים ישלמו 600 שקלים. הורים אשר כבר שילמו לצהרונים יקבלו החזר.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

הצהרונים מוזלים בהנחיית ראש העיר משה ליאון, "מתוך רצון לספק מסגרות מוזלות ואיכותיות ככל הניתן", מציינים בעיריית ירושלים, "הוחלט על הפחתת התשלום לתלמידים בכיתות א'-ג' בצהרון בחודש יולי מ-750 שקלים ל-600 שקלים בלבד. מדובר בהוזלה משמעותית של 20 אחוזים ממנה ייהנו כ-2,500 תלמידים ותלמידות.

בעירייה מדגישים כי "הורים אשר שילמו את הסכום המלא – 750 שקלים זכאים להחזר. מי ששילם באשראי האשראי יזוכה ומי ששילם במזומן יקבל צק על סך 150 שקלים. עיריית ירושלים רואה בשירות הניתן לתלמידי ותלמידות ירושלים בחופשת הקיץ מענה הכרחי להורים ותמשיך לפעול על מנת להפעיל מסגרות חינוך איכותיות ומגוונות לטובת כלל האוכלוסיות בעיר".


ראש העיר משה ליאון (צילום: שלומי כהן)

ראש העיר משה ליאון (צילום: שלומי כהן)


ליאון מציין ואומר כי "חופשת הקיץ היא אתגר עבור ציבור ההורים העובדים הזקוק למסגרות איכותיות במחיר השווה לכל נפש. אני שמח על ההוזלה שהשגנו. בכך אנו מרחיבים את המענה שאנו נותנים למשפחות הצעירות. ילדי ירושלים ייהנו ממסגרות מצוינות ומעשירות וההורים מביטחון בכך שהם נמצאים בידיים טובות".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חמודים עירית ירושלים.. רק שכל השנה הצהרונים עולים כ300.. אז תכלס, הכפלתם את הסכום ליולי

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר