מעלה אדומים (צילום: דוברות עיריית מעלה אדומים)
מעלה אדומים (צילום: דוברות עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: מכשירים שומרי סף למניעת התאבדות

ביוזמה ראשונה מסוגה בישראל, העירייה תכשיר רבני קהילות וגבאי בתי כנסת כשומרי סף למניעת התאבדות בקהילה

פורסם בתאריך: 5.9.19 10:25

מעלה אדומים פורצת דרך כרשות המקומית הראשונה שמארגנת הכשרת "שומרי סף למניעת אובדנות". ההכשרה תתקיים במכון להדרכת הורים והיא מיועדת בשלב זה לרבני קהילות ולגבאי בתי כנסת.

חברת המועצה ברנדה הורביץ פרוור, יו"ר התכנית למניעת אובדנות בעירייה, וחנה קראוס, יועצת ראש העיר לבריאות קהילתית, מובילות את תהליך ההטמעה של התוכנית הלאומית למניעת אובדנות במעלה אדומים.

בעירייה מציינים כי "מעלה אדומים היא עיר הידועה בנתינה, בעזרה הדדית ובחוסן קהילתי, אך לצד זה אנו מתמודדים עם לא מעט אנשים במצוקה, ולכן, ביום רביעי הקרוב, 11.9, בשעה 17:00, יתקיים כנס ייחודי לרבני הקהילה ולגבאי בתי הכנסת, אשר מטרתו להכשירם כ"שומרי סף". זו פעם הראשונה שרשות מובילה ומארגנת כנס לקהל יעד ייחודי וחשוב זה, מתוך הבנה של מקומם המשמעותי של הרבנים וגבאי בתי הכנסת בקהילה. יצוין כי הכנס מתקיים בתמיכה של ראש העיר בני כשריאל, רבני העיר, ויו"ר המועצה הדתית יצחק אבידני".

עוד מוסיפים בעירייה: "מניעת התאבדות היא עניין של כולנו – כל אחד יכול לעזור ולמנוע את המעשה הטרגי של ההתאבדות. אנו רואים ברבנים ובגבאים "שומרי סף" חשובים ומשפיעים, מובילי קהילות, שמתוך שליחות ובהתנדבות ממשיכים ללמוד איך לחזק את הקהילות על ידי קבלת מיומנויות להצלת חיים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר