היכל התרבות במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
היכל התרבות במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: נפתחה עונת המנויים החמישית בהיכל התרבות העירוני

היכל התרבות ציין את פתיחת העונה בערב חגיגי ועם ההצגה 'גבעת חלפון אינה עונה'. "נמשיך להביא לתושבי העיר שלנו את מיטב המופעים וההצגות, והכל כאן, קרוב לבית"

פורסם בתאריך: 28.11.19 08:37

עונת המנויים החמישית בהיכל התרבות במעלה אדומים נפתחה בסוף השבוע שעבר, עם הפקת ערב ססגוני ומרשים. הצגת הפתיחה של עונת המנויים החדשה היתה 'גבעת חלפון אינה עונה', אשר מבוססת על הקלאסיקה הקולנועית בעלת אותו השם, ובהתאם לכך עוצב היכל התרבות.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


את המבקרים בהצגה קיבלה תפאורה צה"לית. עובדי היכל התרבות היו לבושי במדי צה"ל, רשת הסוואה ענקית כיסתה את הכניסה, להקת סגול בעיר קיבלה את פני הבאים בשירי להקות צבאיות ובמקום היה גם שחקן קומי שהתחפש לרס"ר הבסיס וקיבל את הקהל בצורה משעשעת. שקם, שהוצב בתוך רכב "הגזלן" המוכר מאותם הימים, חילק בפלות שוקולד בטעם של פעם, כשברחבי המתחם ניתן היה לראות קסדות, ארגזים ישנים ואביזרים נוספים. בנוסף, הבר-מסעדה 'פיאנו' הפך לחדר האוכל של הבסיס, הכניסה להיכל הפכה לש"ג ובעמדת הרס"ר הוצב בסיס עם דגלי ישראל.

"שיתוף הפעולה בינינו לבין שחקני הבימה וצוות העובדים של הבימה היה מדהים, ואני חייבת לשבח אותו", אומרת בהתלהבות מנכ"לית היכל התרבות רחל הר זהב, זאת על רקע התקופה הקשה שעוברת על תיאטרון הבימה, שבימים אלה שרוי בקשיים כלכליים וללא משכורות. הר זהב מוסיפה כי "למרות המצב הזה, שנמצא כעננה מעל ראשם של השחקנים ואנשי הצוות, הם הגיעו ונתנו מעצמם ועל הבמה 100 אחוזים, כך שאיש לא חש את המועקה הסובבת אותם. גם מאחורי הקלעים היו אנשי הבימה מרוצים ונחמדים, הם הודו ושיבחו את היכל התרבות על קבלת הפנים המרשימה לתושבי העיר".

לאחר קבלת הפנים ובאווירה צבאית נכנס הקהל אל אולם ההיכל, שם צפה בהצגה המהנה שבהחלט היתה בחירה נבונה ונכונה לפתיחת עונה.

בערב פתיחת העונה נכח, בין השאר, סגן ומ"מ ראש העיר גיא יפרח, המשמש כיו"ר דירקטוריון היכל התרבות. יפרח מוסר כי "מגיע שאפו ענק לצוות ההיכל המצוין, בראשות רחל הר זהב, שממשיך להפתיע ולהמציא את עצמו מחדש בכל שנה. לא ייאמן שאנו כבר בעונה החמישית של היכל התרבות, שהפך למרכז תרבותי שוקק חיים ומביא לתושבי העיר והסביבה תרבות איכותית ומהנה. אנו נמשיך לסייע להיכל ולהביא לתושבי העיר שלנו את מיטב ההצגות והמופעים, קרוב לבית".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר