מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: עלייה של עשרות אחוזים במספר הבוגרים ב-5 יחידות לימוד במתמטיקה

מנתוני קרן טראמפ וארגון רשת ערי מצוינות עולה כי בשש השנים האחרונות נרשמה עלייה של 130 אחוזים במספר התלמידים ממעלה אדומים שזכאים לבגרות 5 יחידות לימוד במתמטיקה

פורסם בתאריך: 11.12.19 19:38

קרן טראמפ וארגון 'רשת ערי מצוינות' פרסמו השבוע את מפת המצוינות של ישראל, שממנה עולה כי במעלה אדומים נרשמה עלייה משמעותית במספר התלמידים שניגשו ועברו בהצלחה את בחינת הבגרות ב-5 יחידות לימוד מתמטיקה. ממפת המצוינות עולה עוד כי מעלה אדומים עברה במעט את הממוצע הארצי של מספר התלמידים שניגשים לבגרות 5 יחידות לימוד מתמטיקה.

יש לציין כי מפת המצוינות עוקבת מדי שנה אחר המאמצים שעושים ראשי הרשויות המקומיות על מנת לקדם מצוינות, זאת בהתבסס על נתוני משרד החינוך ואחוזי הניגשים לחמש יחידות במתמטיקה. המפה מציגה את הערים שנמצאות במגמת נסיקה, אלו שנמצאות במגמת שיפור, אלה שמופיעות תחת קטגוריה מגמת האטה ואלו שנחלשות.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעיריית מעלה אדומים מציינים כי "מהנתונים שפורסמו השבוע עולה כי החל משנת 2016 רשמה מעלה אדומים עלייה משמעותית ביותר, אשר הביאה אותה אל הממוצע הארצי. בשנת 2018 רשמה העיר שיא נוסף, וחצתה את הממוצע הארצי. במהלך שש השנים האחרונות הציגה העיר עלייה כוללת של למעלה מ-130 אחוזים בשיעור הבוגרים של חמש יחידות במתמטיקה".

יש לציין כי מעלה אדומים נמצאת תחת קטגוריית הערים שעשו נסיקה בתחום זה, כאשר בקטגוריה זו מופיעות הערים שהדגימו עלייה בכל אחת משלוש השנים האחרונות וכן עלייה מצטברת של לפחות 50 אחוזים. הגידול שעשתה מעלה אדומים בתחום, כאמור, הוא של למעלה מ-130 אחוזים בשיעור בוגרי חמש יחידות מתמטיקה.

ראש העיר בני כשריאל, מחזיק תיק החינוך, מתייחס לנתונים ואומר בגאווה כי "ברכותיי למערכת החינוך המצוינת שלנו, שרושמת הישג נוסף ברמה הארצית, למנהלי וצוותי בתי הספר וכמובן, להורים ולתלמידים. זהו תוצר ישיר להשקעה של כולנו – העירייה, צוותי החינוך במוסדות החינוך, ההורים וכמובן, התלמידים עצמם".



כשריאל מוסיף ומדגיש כי "נמשיך לעודד את ילדינו להצטיין בכל התחומים ולתת להם את מיטב ומירב הכלים להצלחה. יישר כוח למנהלי בתי הספר והצוותים החינוכיים, תודה גדולה להורים שתומכים, מעודדים ומסייעים וכל הכבוד לתלמידים שלנו, שלמרות העומס בלימודים ולמרות העשייה החברתית, הפעילות בתנועות הנוער וההתנדבות במגוון התחומים – מוצאים את הזמן, משקיעים ומגלים מוטיבציה להצליח ולהוביל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר