קורסים בגיל הגן במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
קורסים בגיל הגן במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: אחרי הסגר – גני הילדים חזרו לפעילות

גני הילדים ומסגרות הגיל הרך חזרו לפעילות; צוותי החינוך ביקשו מההורים לא לשלוח לגן ילד שיש לו תסמינים או שיש בביתו חולה מאומת

פורסם בתאריך: 19.10.20 19:02

ביום ראשון, עם השלב הראשון של ההקלות בסגר, חזרו גני הילדים במעלה אדומים לפעילות. הגנים יפעלו בשלב זה חמישה ימים בשבוע. בעירייה הוחלט כי לצוותי הוראה מערים אדומות לא תהיה כניסה לעיר.

"מעלה אדומים הייתה ערוכה ומוכנה לחלוטין לביצוען של החלטות קבינט הקורונה ולפתיחתם המלאה של גני הילדים, מעונות היום של המתנ"ס, צהרונים ומסגרות הגיל הרך, זאת על פי המתווה וההנחיות של משרד הבריאות ותוך הקפדה ושמירה מלאה על בריאות ילדינו", מציינים בעיריית מעלה אדומים. "במהלך תקופת הסגר הוכשרו הגנים לקליטת הילדים, כאשר העירייה ציידה אותם בציוד הנדרש, דאגה שיבצעו בהם עבודות ניקיון וחיטוי ורעננה את נהלי ההתנהגות עם צוותי הגנים".



כמו כן, בעירייה מדגישים כי "בהערכת מצב מיוחדת שהתקיימה על מנת לשמור על בריאות הילדים תוך עמידה בהנחיות, הוחלט כי הגנים יפעלו חמישה ימים בשבוע, בימים ראשון עד חמישי, זאת לאור הנחיית משרדי הבריאות והחינוך שהסייעות לא יעברו בין יותר משלושה גני ילדים בשבוע. גני החינוך המיוחד ימשיכו לפעול שישה ימים בשבוע. הצהרונים ובוקר רך יעבדו כסדרם".

השבוע הוקמה שמרטפייה לילדי העובדים החיוניים, בעירייה בוחנים אפשרות לפתיחת שמרטפייה בימי שישי. ,"הורים שכאלה מתבקשים לפנות למח' הגיל הרך בעירייה ולהעביר אישור (לשני ההורים) של עובד חיוני ושל דרישה לעבודה ביום שישי", נמסר מהעירייה.

צוותי ההוראה הבהירו בפני ההורים לא לשלוח ילדים חולים לגנים, או ילדים עם תסמינים או כאלה שחשופים לחולה מאומת בביתם. "כל ילד שחש ברע או שיש חשש קל למחלה, מתבקש לא להגיע למסגרת החינוכית. ילד עם חום נדרש להישאר בביתו 48 שעות נוספות לאחר ירידת החום", מדגישים בעירייה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר