ספריה בגן שעשועים (צילום: דוברות עיריית מעלה אדומים)
ספריה בגן שעשועים (צילום: דוברות עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: ספריות להשאלת ספרים הוצבו בגני שעשועים

במסגרת פרויקט "גן סיפור" הציבה העירייה ספריות להשאלת ספרים, שעוצבו והורכבו בהתנדבות על ידי תושבי העיר, בגן הנחלים 100, גן המרווה, מרכז קרסו, גן מאיר וגן הגלגל

פורסם בתאריך: 16.12.20 14:33

במסגרת פרויקט "גן סיפור" אותו מפעילים בשיתוף פעולה היחידה להתנדבות וקהילה באגף הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית מעלה אדומים, מתנ"ס מעלה אדומים והספרייה העירונית, הוצבו ספריות להשאלת ספרים בגני שעשועים ברחבי העיר.

הספריות שהוצבו בגני השעשועים עוצבו והורכבו בהתנדבות על ידי תושבי העיר, ביניהם תלמידים בשנת שירות לפני צבא, הורים צעירים ופנסיונרים, במסגרת ערבי בנייה וצביעה שנערכו במתנ"ס העירוני בהובלת מנחים מקצועיים של חברת "עדידו מלאכת יד ודימיון".



הספריות הוצבו בשבוע שעבר על ידי אגף אחזקה ושיפור פני העיר, בחמישה גני שעשועים ציבוריים: בגן הנחלים 100, גן המרווה, מרכז קרסו, גן מאיר וגן הגלגל.

לכל ספריה שהוצבה, נרתמו מתנדבים לתפקיד 'נאמני ספריה', המאפשרים את פעילות הספרייה, מסייעים לשמור על הסדר והרכוש, ופועלים לייצר מפגשים והפעלות בגן השעשועים. השבוע (יום א', 13.12) נערכה השקת הספרייה בגן השעשועים בנחלים, באירוע שעת סיפור מטעם הספרייה העירונית.

מיכל בן חיים, סמנכ"לית תוכן במתנ"ס מעלה אדומים, מוסרת כי "הייחוד של הפרויקט הוא בפשטות שלו. ערב אחד של הקמת הספריות, ולאחר מכן זה יצירתיות של התושבים בכל שכונה לאן למנף את זה. אנחנו מזמינים את הציבור לשים בספריות את הספרים המיותרים בביתם שבמצב טוב, ולייצר עוד ועוד מפגשי קריאה בגני השעשועים. תושבים שמעוניינים להצטרף לנאמני השכונה ניתן להירשם באתר המתנ"ס תחת אגף קהילה ותרבות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר