כנס החברה למתנ"סים, השבוע (צילום: עיריית מעלה אדומים)
כנס החברה למתנ"סים, השבוע (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: כנס החברה למתנ"סים בהשתתפות 11 ראשי רשויות

הכנס של מחוז ירושלים בחברה למתנ"סים היה הראשון מסוגו, והתקיים במוזיאון קסטל בעיר

פורסם בתאריך: 21.1.18 13:54

השבוע התקיים במוזיאון הצייר משה קסטל במעלה אדומים כנס ראשון מסוגו של החברה למתנ"סים במחוז ירושלים, בהשתתפות 11 ראשי רשויות. מטרת הכנס היתה להציג בפני ראשי הרשויות את האסטרטגיה החדשה של החברה ולמסד את הקשר בין ראשי הרשויות עם החברה למתנ"סים.

ראשי הרשויות שהשתתפו בכנס הם ראש העיר מעלה אדומים בני כשריאל, ראש העיר מודיעין עילית יעקב גוטרמן, ראש העיר בית"ר עילית מאיר רובינשטיין, ראש מועצת בית אל שי אלון, ראש מועצת בית אריה אבי נעים, ראש מועצת בנימין אבי רואה, ראש מועצת בקעת הירדן דוד אלחייאני, וראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן.

לכנס היו שותפים יושבי ראש ההנהלות הציבוריות של המתנ"סים ביישובים השונים, ומנהלי המתנ"סים. החברה למתנ"סים יוצגה בכנס ע"י יו"ר הדירקטוריון אביעד פרידמן, המנכ"ל רז פרויליך ומנהל מחוז ירושלים משה אטיק.

 

 

כשריאל פתח את הכנס עם דברי ברכה וציין, בין השאר, כי "המתנ"ס אצלנו הוא זרוע ביצוע, כמו כל אגף עירוני אחר. אני סומך מאוד על העשייה המקצועית במתנ"ס ואין לי ספק שזה המקום הנכון לנהל באמצעותו אגפים עירוניים כמו הנוער, התרבות, הספורט ועוד. החברה למתנ"סים שותפה מלאה לעשייה, ובהרבה מאוד תחומים היא מהווה תוספת כוח לרשות המקומית בהתנהלותה מול משרדי ממשלה".

מנהל מחוז ירושלים בחברה למתנ"סים אטיק הוסיף "במסגרת התפיסה הקהילתית שהתפתחה בשנים האחרונות בחברה, אנו רואים ברשויות שותפות מרכזיות לעשייה החברתית-קהילתית שאנו מנסים להוביל באמצעות המתנ"סים ובמטה החברה. אני מקווה שהכנס הזה הוא תחילתה של מסורת".

בחלקו השני של הכנס הרצה ד"ר ארז ליבנה על מה שצופן לנו העתיד בתחום החדשנות והיזמות. במהלך הכנס גם הוצג לראווה הפסנתר הקהילתי העשוי בטון שהוצב ברחבת המוזיאון. זהו חלק מהמיזם הישראלי של ד"ר דן קאופמן, שהניח את הפסנתר הראשון לפני כמה חודשים בכיכר ציון – וכעת הציב את הפסנתר השני במעלה אדומים. ד"ר קאופמן שואף לעשות זאת בכל רחבי הארץ, במטרה לקרוא לרשויות ולתושבים להרחיב את העשייה הקהילתית סביב המוזיקה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר