סלי המזון שהגיעו השבוע למעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
סלי המזון שהגיעו השבוע למעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: מאות סלי מזון חולקו למשפחות מעוטות יכולת

ביוזמה משותפת של חבר מועצת העירייה דודו מתתיהו, "פרויקט יוסף", ועמותת צח"י הגיעה לעיר משאית מלאה במזון, תרומה למאות משפחות שמתגוררות בעיר

פורסם בתאריך: 28.6.18 14:15

ערבות הדדית גרסת מעלה אדומים: השבוע התקבלה תרומה מרחיבת לב עבור משפחות מעוטות יכולת במעלה אדומים. חבר מועצת העירייה דודו מתתיהו ממשיך במסורת השנתית שהוא מקיים מזה שנים רבות בסיוע למשפחות מעוטות יכולת המתגוררות בעיר.


 

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

 

כחלק מהפעילות של מתיתיהו, בשיתוף עם ארגון 'פרויקט יוסף' בראשות המנכ”ל ג’ים שוורץ, הגיעה השבוע למעלה אדומים משאית עמוסה בכל טוב של מצרכים ומזון ומשקאות, כולם תרומה למשפחות נזקקות שמתגוררות בעיר.

מתתיהו, חשוב לציין, גייס לטובת הנושא את כלל הגורמים בעירייה ובנוסף רתם למשימה גם תלמידים רבים ממעלה אדומים, אשר סייעו בפריקת המזון מהמשאית, בחלוקה לסלי מזון ובהעברתן לטובת המשפחות מעוטות היכולת.

"הרוח ההתנדבותית הזו אינה מובנת מאליה", מציינים בעירייה בגאווה, "כשאסור לשכוח שמדובר היה על פעילות התנדבותית בזמן שבני הנוער נמצאים כבר בחופש הגדול. ההירתמות והנכונות שלהם לסייע מעוררת גאווה, אך אין זה אומר שאנו מופתעים שכן ידוע שבני הנוער תושבי העיר עושים רבות למען הקהילה וזוהי לא הפעם הראשונה שבהם הם מתנדבים על חשבון הזמן הפרטי שלהם".

התרומות, חשוב לציין, הן בשיתוף "זוהי אינה פעם ראשונה שבה מגיע מזון וציוד כתרומה למשפחות מעוטות יכולת בעיר. ראויה לציון ההתנדבות של התלמידים, שהגיעו בימי חופשת הקיץ שלהם על מנת לסייע לפרוק את המזון מהמשאית ולהעמיסן לטובת המשפחות".

דודו מתתיהו, חבר מועצת העירייה שבבעלותו מספר סניפים של 'ממתקי השלושה' במעלה אדומים, מציין השבוע כי "זוהי זכות גדולה עבורי לתרום למשפחות הנזקקות ולשמח אותן. נמשיך לסייע למשפחות ובקרוב תגיע משאית נוספת עם ריהוט לעיר".

ראש העיר בני כשריאל מוסיף ומדגיש: "מחמם את הלב לראות את בני הנוער שלנו שמגיעים בזמן חופשת הקיץ ותורמים למען הקהילה. אשרי העיר שאלו הם ילדיה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר