מפגש הסיכום לביקורת מוכנות העיר לשעת חירום (צילום: עיריית מעלה אדומים)
מפגש הסיכום לביקורת מוכנות העיר לשעת חירום (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: צל"ש לעירייה על מוכנות לשעת חירום

פיקוד העורף העניק ציון לשבח למרכז החירום העירוני: "הרשות במוכנות גבוהה לחירום"

פורסם בתאריך: 12.7.18 15:05

עיריית מעלה אדומים קיבלה נתונים טובים מאוד וציון גבוה בביקורת משולבת שהתקיימה על ידי פיקוד העורף לבדיקת מוכנות העיר לשעת חירום.

הביקורת התקיימה בהתאם לתוכנית התלת שנתית לחירום, במסגרתה הגיעו למעלה אדומים נציגי משרדי הממשלה, רשות חירום לאומית ממשרד הביטחון ופיקוד העורף, כדי לבדוק את המוכנות של העירייה למעבר משגרה לחירום ובמתן מענה לאומי לשעות חירום.

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

את הביקורת ניהלו סא"ל במילואים יער ארז מפיקוד העורף ושמוליק קלימי מרשות חירום לאומית, אליהם הצטרפו, כאמור, נציגי משרדי הממשלה וקציני פיקוד העורף.

בעירייה אומרים השבוע כי "במהלך הביקורת נבדקו תיקי החירום, נהלים פנימיים, סדר פעולות, ציוד לשע"ח ואיוש תפקידים בהתאמה לתרחיש הייחוס. הביקורת התבצעה על כל האגפים והמחלקות בעירייה בנושא מוכנות לחירום על פי הדרישות המחמירות של רשות חרום לאומית ופיקוד העורף. לביקורת קדמה הכנה והיערכות מקצועית מסיבית. בביקורת שהתקיימה בכל אגפי העירייה, ציינו עורכי הביקורת כי ניכר שהעירייה מעמידה את נושא החירום במקום נכבד ברשימת העדיפויות והנושא בא לידי ביטוי במוכנות ובמקצועיות של בעלי התפקידים".

עוד מציינים בעיריית מעלה אדומים כי "בישיבת הסיכום אמרו נציגי משרדי הממשלה העיר מוכנה, מאורגנת וערוכה בצורה מיטבית לחירום. כמו כן הם ציינו שעיריית מעלה אדומים בולטת לחיוב גם בהיבט ההשוואתי ביחס לרשויות אחרות".

ראש העיר בני כשריאל, שתפקד כיו"ר ועדת מל"ח: "ברצוני לשבח את צוות מרכז חירום, מוסדות חינוך ובטיחות ואת המוקד העירוני, וכן את מחזיק תיק הביטחון במועצה אבי רחמים על העבודה המקצועית. התוצאות הטובות של הביקורת מעידות על עבודה טובה של מרכז חירום מוסדות חינוך ובטיחות בהובלת ניסים טוויטו, מרכז ועדת מל"ח עירונית בראשות מוטי גלנטי ואת כלל העוסקים במלאכה, שעובדים ופועלים לאורך כל השנה כדי להקנות ביטחון ושקט לתושבי העיר. אנו פועלים כל העת, על ידי תרגול מתמיד, להעלאת מוכנות העיר כולה וכלל מוסדות החינוך, וזאת כחלק ממערכת כוללת של תרגילים לצורך העלאת מוכנות העיר למצבי חירום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר