בני כשריאל עם עידו תורכיה, שטרנה בן חמו ועדן רובין (צילום: עיריית מעלה אדומים)
בני כשריאל עם עידו תורכיה, שטרנה בן חמו ועדן רובין (צילום: עיריית מעלה אדומים)

70 פנים לישראל – 3 ממעלה אדומים

שלושה מתושבי העיר, אשר משתתפים בתערוכת הענק '70 פנים לישראל', זכו לתעודות הוקרה מראש העיר

פורסם בתאריך: 12.7.18 15:06

עשרות צלמים, מקצועיים וחובבנים, צילמו תמונות המשקפות עבורם את החוויה הישראלית – טיולים בטבע, תפילה בכותל, שווקים ססגוניים, צילומי חתן וכלה, ילדים, קשישים, משפחות, בני עדות שונות ועוד. לכל התמונות מכנה משותף, הן מרכיבות פסיפס אנושי של ההוויה הישראלית המתבטאת במפגשים בין אישיים ובין תרבותיים. התערוכה – '70 פנים לישראל' – מוצגת בימים אלה בתערוכת ענק במתחם התחנה בירושלים (התערוכה תוצג עד ה-31.7).


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

ומה הקשר למעלה אדומים אתם לבטח שואלים? אז שלושה מהצלמים שמשתתפים בתערוכה הם תושבי העיר – עידו תורכיה, שטרנה בן חמו ועדן רובין, אשר קיבלו השבוע תעודות הוקרה מראש העיר בני כשריאל על השתתפותם בתערוכה.

מעיריית מעלה אדומים נמסר כי "לעידו תורכיה הוענקה תעודת הוקרה על כך שבתמונתו – אמונה לבנה – הוא הראה את הייחודיות הישראלית ואת השילוב בין קדושה לביטחון. לשטרנה בן חמו הוענקה תעודה כי בתמונה שהיא מציגה בתערוכה – עצור וחיה – היא פתחה חלון אל מציאות ישראלית בצל עבר כואב. לעדן רובין הוענקה תעודה על התמונה חג הסיגד, אשר מעידה על רגישות גדולה לרב תרבותיות הקיימת בארץ ישראל".

תעודות ההוקרה הוענקו לשלושה בלשכתו של ראש העיר כשריאל, כשבמפגש לקחו חלק גם סגן ומ"מ ראש העיר גיא יפרח וחברת מועצת העירייה מעין מור, מחזיקת תיק הסטודנטים. עוד השתתפה בפגישה מנהלת מיזם '70 פנים לישראל' מורן שמואלוף, אשר העניקה לכשריאל את אלבום התערוכה, שמרכז את 70 התמונות שמוצגות בתערוכה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר