טקס סיום פרויקט 'מחשב לכל ילד' במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
טקס סיום פרויקט 'מחשב לכל ילד' במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: 14 תלמידים קיבלו מחשב אישי במסגרת פרויקט 'מחשב לכל ילד'

השבוע נערך באגף החינוך בעירייה טקס הסיום של פרויקט 'מחשב לכל ילד', בסיומו הוענקו לתלמידים המחשבים ביחד עם הדרכה, חיבור לאינטרנט ותוכנות

פורסם בתאריך: 12.8.18 10:14

תלמידים ותלמידות ממעלה אדומים זכו השבוע לקבל מחשב אישי במסגרת פרויקט 'מחשב לכל ילד'. את המחשבים קיבלו 14 התלמידים והתלמידות בטקס מיוחד שהתקיים באגף החינוך בעירייה בהשתתפות סגן השר להגנת הסביבה ירון מזוז, שעומד בראש הפרויקט מטעם הממשלה, ראש העיר בני כשריאל, בכירי מערכת החינוך בעירייה, נציגי הפרויקט ועוד.



פרויקט 'מחשב לכל ילד' נוסד בשנת 1996 על ידי אנשי עסקים מובילים בארץ וקיבל את חסותה של הממשלה. במסגרת הפרויקט מוענקות מדי שנה אלפי ערכות מחשב לילדים שאין יד משפחתם משגת לרכושם, הכוללות מחשב חדש וחדיש, הדרכה בת 45 שעות, תוכנות ולומדות, חיבור לאינטרנט, מוקד טלפוני לסיוע טכני ואחריות למשך שלוש שנים.

בקורס ההדרכה האחרון השתתפו, כאמור, 14 תלמידים ותלמידות מבתי הספר במעלה אדומים, שנהנו מלימוד ממשי אודות המחשב.

"אני שמח ונרגש להיות כאן – בטקס מרגש שבו זוכים עם תלמידים לקבל מחשב אישי", פתח סגן השר מזוז את האירוע, "בכל אחד ואחת מהילדים שלנו טמון פוטנציאל אדיר שאני תקווה שבזכות הפרויקט יגיע לידי מימוש. אני גאה להוציא לפועל את החזון שלנו לעתיד טוב יותר לילדינו. כילד, גם אני חוויתי קשיים לא פשוטים ואני מודע לאתגרים שאתם מתמודדים איתם. עם המוטיבציה שלכם והרוח הגבית, אתם צועדים אל עתיד מבטיח".

ראש העיר כשריאל סיפר בטקס כי "גם אני הגעתי ממשפחה מעוטת יכולת. למשפחה שלי לא היה הרבה כסף, ולא היה לנו את ההזדמנויות כמו פרויקט מחשב לכל ילד. אבל תדעו לכם, אם אתם תשתמשו במחשב ובכלים נוספים ותרצו ללמוד ותרצו להצליח שום דבר לא יעמוד בדרככם אין ספק שתצליחו. אני מאחל לכם הצלחה רבה ותודה רבה לסגן השר ירון מזוז".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר