הדמיית מתחם האירועים 'סוליס' (הדמיה: באדיבות עיריית מעלה אדומים)
הדמיית מתחם האירועים 'סוליס' (הדמיה: באדיבות עיריית מעלה אדומים)

מתחם אירועים יוקם בפארק אדומים

התוכנית לבניית מתחם האירועים, שבו אולמות וגנים, בפארק אדומים לתעשייה ועסקים אושרה באחרונה

פורסם בתאריך: 19.12.18 19:10

תוכנית חדשה להקמת מתחם אירועים ענק ומפואר בפארק אדומים לתעשייה ועסקים במישור אדומים קיבלה באחרונה את האישורים המתאימים מהעירייה. העבודות צפויות להתחיל בשבועות הקרובים.



מתחם האירועים החדש ייבנה בסמוך למתחם המסחר 'דיזיין סיטי'. בעיריית מעלה אדומים מציינים כי במקום יוקם חניון הכולל 1,400 מקומות חניה, שישרתו את מתחם המסחר ואת מתחם האירועים. עוד מציינים בעירייה כי אכלוס המתחמים צפוי בתוך כשנתיים.

היזם של מתחם האירועים החדש שיוקם בפארק אדומים הוא 'ההפקה שלי בע"מ', שאחד מבעליו הוא חנן בליטי, מבעלי אולמי הפביליון בירושלים.

לדברי גורמים המעורים בפרטים, מתחם האירועים בפארק אדומים ייקרא 'סוליס' והוא יוקם על שטח של כ-8,000 מ"ר. המתחם יכלול אולמות וגני אירועים, אשר יוכלו לארח כ-3,500 חוגגים בו זמנית. עוד מוסיפים אותם הגורמים כי העלות של הקמת מתחם האירועים נאמדת בכ-35 מיליון שקלים.

ראש העיר בני כשריאל: "אני מודה ליזמים על האמון בעיר שלנו. נמשיך לפעול כדי להביא עוד ועוד מקומות בילוי ומסחר, שיהפכו את מעלה אדומים לאזור המסחר והפנאי המבוקש ביותר בכל מטרופולין ירושלים".

בעיריית מעלה אדומים מציינים כי אחת הסיבות לפתיחת מתחם האירועים בפארק אדומים לתעשייה ומסחר היא הארנונה הנמוכה שמוצעת במקום, זאת לעומת הארנונה בירושלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר