בניין עיריית מעלה אדומים (צילום: ד"ר אבישי טייכר)
בניין עיריית מעלה אדומים (צילום: ד"ר אבישי טייכר)

מעלה אדומים: תקציב העירייה לשנת 2019 יאושר עד סוף חודש ינואר

עיריית מעלה אדומים מגבשת בימים אלו את התקציב העירוני לשנת 2019. ראש העיר בני כשריאל: "נבנה תקציב מאוזן, טוב ואחראי"

פורסם בתאריך: 17.1.19 10:27

שנת 2019 נפתחה לפני כשלושה שבועות ובעיריית מעלה אדומים שוקדים בימים אלה ממש על הכנת התקציב העירוני לשנה הקרובה, ואישורו במועצת העירייה.

ל"כל העיר" נודע כי בשבועות האחרונים מקיים ראש העיר בני כשריאל פגישות ודיונים עם הנהלת העירייה – הן נבחרי הציבור והן הגורמים המקצועיים – כדי לגבש את התקציב.



במסגרת ההכנות, נפגש כשריאל עם מנכ"ל העירייה שמוליק חנוך, גזבר העירייה מוטי בר שישת ויו"ר ועדת הכספים גיא יפרח, סגן ומ"מ ראש העיר. עוד נפגש כשריאל עם כלל מנהלי האגפים בעירייה, שבו הוא סקר בפניהם את הצפי לתקציב של שנת 2019 ואת היעדים לשנה הקרובה.

"למעלה אדומים יש עוצמה ואמונה ביכולתה להעניק שירותים איכותיים לתושבים תוך גיוס מקורות ומשאבים", ציין כשריאל בפגישתו עם מנהלי האגפים והוסיף: "גם השנה עלינו להדק היטב את החגורה, במיוחד נוכח הצפוי כי תקציבים שהופנו בעבר על ידי משרדי הממשלה השונים לרשויות המקומיות יקוצצו משמעותית בשל הבחירות שבפתח".

מעיריית מעלה אדומים נמסר כי "בדיונים ופגישות שמקיים ראש העיר בנושא התקציב, הוא מנחה את הצוותים המקצועיים להכין תקציב שישקף את המצב הכלכלי לאומי ולהמשיך לדאוג לתת מענה ושירותים לתושבים ברמה גבוהה כבעבר. עוד מנחה ראש העיר לתת עדיפות לנושאי החינוך, התרבות, הרווחה והנוער".

ראש העיר כשריאל: "הכנת התקציב הינו שלב משמעותי ביותר בהתנהלות עירייה. שכן, התקציב מהווה הלכה למעשה מדיניות עירונית המגדירה יעדים ותוכניות עבודה בכל תחום ותחום לרווחת התושבים. התקציב משקף את צרכי העיר וצרכי התושבים בתחומי החינוך, התרבות, תשתיות, איכות סביבה, תחבורה, פרויקטים ועוד. בשנת 2018 המשיכה מעלה אדומים לצמוח ולשגשג. אנו פותחים את שנת 2019 עם תקווה. התקציב השנתי, ובפרט תקציב הפיתוח, ייתן מענה לכלל המגזרים במעלה אדומים. למרות הקשיים הרבים הצפויים, נבנה תקציב מאוזן, טוב ואחראי שייתן ביטוי להמשך התפתחותה של העיר ושמירה על איכות השירותים. תמיד פעלנו באחריות וכך נמשיך לפעול – נבנה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר