יום העיון שנערך לחברי המועצה החדשים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
יום העיון שנערך לחברי המועצה החדשים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

בית העירייה: יום עיון לחברי המועצה החדשים

ביום העיון, שבו נטלו חלק חמשת חברי המועצה שלהם זו הקדנציה הראשונה, הם קיבלו סקירה על אגפי העירייה, התקציב העירוני והאסטרטגיה לשנים הקרובות

פורסם בתאריך: 7.2.19 11:14

במועצת עיריית מעלה אדומים 15 חברים. עבור 5 מהם – ליאת מארק ('כחול לבן'), רוזי ישי וג'קי עזרא ('מעלה ביתנו'), ברנדה הורביץ פרוור ('הבית היהודי') ואברהם נגר (ש"ס) – זו הקדנציה הראשונה כחברי מועצה לפני כשלושה חודשים לקדנציה ראשונה. כדי לסייע לחברי המועצה החדשים להיקלט היטב, ערכה הנהלת העירייה יום עיון מיוחד עבורם. ביום העיון קיבלו חברי המועצה החדשים מידע שימושי על מבנה העיריה, האגפים ומנהלי האגפים השונים, עבודת העירייה, התקציב העירוני ועוד.



את המפגש, שהתקיים בבית העירייה, פתח ראש העיר בני כשריאל אשר סקר בפני חברי המועצה את התפתחות העיר לאורך השנים ודיבר על האסטרטגיה לשנים הקרובות.

חברי המועצה הנכנסים אף קיבלו סקירה אודות ניהול תקציב העירייה, על מבנה העירייה ותפקידיה, וכן שמעו הרצאה על תפקידו של נבחר הציבור.

"חברי המועצה היו קשובים וגילו עניין רב בנושאים שהוצגו בפניהם", נמסר מדוברות עיריית מעלה אדומים. "לבקשת חלק מהחברים, יתקיים בקרוב יום עיון נוסף, שבו תוצג בפניהם פעילות ועבודת ארגוני הסמך כגון מוזיאון קסטל, היכל התרבות ועוד".

ראש העיר כשריאל: "אני מצפה שהקדנציה הקרובה תתאפיין בעשייה, בכיבוד האחד את השני גם במחלוקות ובחשיבה תמידית על התושבים, שנושאים אלינו עיניים בכל יום ומצפים שנשפר את איכות חייהם. חובתנו למלא את מבוקשם, יחד נצעיד את מעלה אדומים אל עתיד טוב יותר ונעמוד חזקים מול האתגרים המצפים לנו. אנחנו עיר משגשגת כלכלית ויציבה מבחינה כספית, עיר מסודרת ומתוכננת למען כל תושביה, ללא יוצא מן הכלל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר