הקצינים תושבי מעלה אדומים וקברניטי העירייה (צילום: עיריית מעלה אדומים)
הקצינים תושבי מעלה אדומים וקברניטי העירייה (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: יום הוקרה לכ-50 קצינים תושבי העיר נערך השבוע

היכל התרבות אירח את יום ההוקרה, שנערך ביוזמת אגף הנוער העירוני זו השנה השנייה ברציפות: " "הקצינים מהווים את חוד החנית שלנו"

פורסם בתאריך: 9.3.19 20:49

למעלה מ-50 קצינים בדרגת סג"מ וסגן, תושבי מעלה אדומים, זכו השבוע ליום הוקרה מיוחד, שאת קיומו יזם אגף הנוער העירוני. יצוין כי זוהי השנה השנייה שבה מתקיים יום הוקרה לקצינים הצעירים, במה שצפוי להפוך למסורת ארוכת שנים במעלה אדומים.

"ליום ההוקרה שתי מטרות עיקריות", מציינים בעיריית מעלה אדומים, "האחת להוקיר את פועלם של בני העיר שהחליטו לתרום יותר מכוחם ומזמנם ויצאו לקורס קצינים, והשנייה לעודד בני נוער נוספים לעשות שירות משמעותי ולצאת לקורסי פיקוד".



יום ההוקרה נערך בהיכל התרבות בעיר והוזמנו אליו תלמידי כיתות י"א ממעלה אדומים. "המטרה היא להראות לתלמידים את ההערכה שהעיר רוחשת לקציניה", מסבירים בעירייה, "וכך לתגבר בקרבם את המוטיבציה לשירות משמעותי ופיקודי".

לאחר דברי ברכות, זכו הקצינים והתלמידים לשמוע הרצאה של אל"מ שחר ספדה, סמח"ט כפיר ותושב מעלה אדומים. ספדה סיפר לנוכחים על מבצע "שובו אחים" – מרגע החטיפה של גיל-עד שער, אייל יפרח ונפתלי פרנקל ז"ל ועד החיסול של המחבלים.

לאחר ההרצאה של ספדה, עלו הקצינים בזה אחר זה אל הבמה וקיבלו מראש העיר בני כשריאל, מסגן ומ"מ ראש העיר גיא יפרח וממנהל אגף הנוער איתמר סלוק מגן מזכוכית עם כיתוב אישי. בנוסף קיבלו הקצינים תווי קניה בסך 200 שקלים ואת תפילת הדרך.

"הקצינים מהווים את חוד החנית שלנו בתרומתם לצה״ל ולמדינה", אומר יפרח ומוסיף: "הם אלו שיהוו את שדרת המנהיגות האיכותית לה אנחנו כל כך זקוקים במדינה שלנו".

ראש העיר כשריאל: "מעלה אדומים ידועה במערכת חינוך איכותית וטובה, שפועלת להקנות לתלמידים ערכים ומצוינות שמשתלבים זה בזה. אנחנו בין עשרת היישובים בארץ באחוז גיוס משמעותי וזה מרגש מאוד. למדינת ישראל דרושים מנהיגים ערכיים ואיכותיים. החיים שלנו כאן בארץ אבותינו תלוי רק בנו, ועל כן בני הנוער הנפלאים שלנו המשתלבים במערך הקצונה של צה"ל באים עם חינוך וערכים לצבא, משמשים בתפקידי קצונה ויוכלו להיות מנהגי העתיד. זוהי זכות להיות קצין ואנחנו בעיר מודים לכם".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר