משה ליאון ובני כשריאל (צילום: עיריית מעלה אדומים)
משה ליאון ובני כשריאל (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: הסכם שיתוף פעולה עם עיריית ירושלים

ראשי הערים משה ליאון ובני כשריאל נפגשו השבוע וסיכמו עם קידום פרויקטים משותפים בתחומי המסחר, התעסוקה והתחבורה

פורסם בתאריך: 20.3.19 17:35

מפגש פסגה נערך השבוע בין משה ליאון, ראש העיר ירושלים, לבין בני כשריאל, ראש העיר מעלה אדומים. זאת היתה הפגישה הראשונה בין השניים, מאז נבחר ליאון לראש העיר.

הפגישה בין השניים, שהתקיימה באווירה טובה וידידותית, נועדה לבחון אפשרויות ודרכים לקיום שיתוף פעולה בין שתי הערים בתחומים שונים, בהם: פרויקטים כלכליים, קידום מסחר ותעסוקה, פיתוח תשתיות וכבישים ועוד.

כשריאל הציג בפני ליאון פרויקט בתחום המסחר והתעסוקה, שיכול להיות פרויקט כלכלי משגשג ופתרון טוב לשתי הערים. השניים סיכמו כי יפעלו יחדיו לקידום הקמת מרכז תעשייה ומסחר משותף לשתי הערים, קידום פרויקטים בתחום איכות הסביבה, התחבורה ועוד.



בשיחה ציין ליאון כי הוא מאמין ודוגל בשיתופי פעולה וחיבורים, על מנת לקדם פרויקטים לטובת הקהילה ולרווחת התושבים וכלכלתם, וכי הוא ישמח לקדם פרויקטים משותפים עם מעלה אדומים.

כשריאל מוסר השבוע כי "רק טבעי שהעיר מעלה אדומים, שיש לה גבולות מוניציפאליים עם ירושלים, תפעל בשיתוף פעולה עם עיריית ירושלים במגוון נושאים. אני שמח על הפגישה ומודה לראש העיר ליאון על ההיענות ועל היוזמות, שנקדם במשותף לטובת שתי הערים".

אחד הנושאים המרכזיים בפגישה היה קידום כביש הטבעת המזרחי, שהוא אינטרס של שתי הערים. ליאון וכשריאל סיכמו כי יפעלו יחד מול הממשלה והגורמים הרלוונטיים על מנת לקדם המשך סלילתו של הכביש, אשר הושקעו בו כבר מיליוני שקלים, במטרה לסייע רבות בהקלה על עומסי התנועה והפקקים מהם סובלים תושבי מעלה אדומים ותושבי צפון ירושלים.

בהתייחס לסוגיית עומסי התנועה מציין כשריאל כי "אנו פועלים רבות מול כל הגורמים הרלוונטיים על מנת למצוא פתרון לסוגיית הפקקים. בחודש הקרוב תחל כרייתה של מנהרת הגבעה הצרפתית, אשר תביא לפתרון משמעותי עבור תושבי מעלה אדומים. במקביל אנחנו פועלים גם לקידום והמשך סלילת כביש הטבעת המזרחי, אשר יביא גם הוא לפתרון משמעותי לנושא. פרט לפגישה עם ליאון השבוע, בה דנו כאמור גם בקידום סלילת כביש הטבעת המזרחי, נפגשתי עם הגורמים הרלוונטיים במשטרה וביקשתי כי יבצעו אכיפה בכביש ירושלים-מעלה אדומים, בעיקר בשעות הבוקר, וכן עם גורמי משרד התחבורה על מנת לקדם את הרכבת הקלה למעלה אדומים וממנה. בנוסף, אני פועל גם להבאתם של מפעלי הייטק, מסחר ותעשייה לאזור התעשייה שלנו, שיחד עם מתחם הדיזיין סיטי שאמור להיפתח שם – יביאו מקומות תעסוקה נוספים לתושבי העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר