הביקור במרכז המדעים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
הביקור במרכז המדעים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: מקדמים אורח חיים בריא דרך חשיבת מדעית וטכנולוגית

ועדת קידום הבריאות 'אפשרי בריא' בעירייה ערכה ביקור במרכז ההעשרה למדעים ומוסיקה 'צלילי הטבע', שבו מקדמים חשיבה יצירתית ומרחיבים אופקים תחת המטרייה של קידום אורח חיים בריא

פורסם בתאריך: 10.7.19 23:04

עיריית מעלה אדומים ממשיכה לפעול למען קידום אורח חיים בריא בקרב תושבי העיר. שלל תוכניות מתקיימות בנושא הבריאות ברחבי העיר, בהן גם פעילות ייחודית במרכז ההעשרה למדעים ומוזיקה – מרכז 'צלילי הטבע'.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

המרכז הוא למעשה גן מדעים, שבו מבקרים ילדי העיר – ילדי גן טרום חובה פעם בשנה וילדי גן חובה 4 פעמים בשנה. בפעילויות, שמתקיימות באחריות משרד החינוך ועיריית מעלה אדומים, לומדים הילדים על גוף האדם, על פעילות גופנית, על חשיבותה של שתיית מים ועל נושאים נוספים הקשורים בבריאות.

השבוע ביקרה בגן הייחודי ועדת קידום בריאות 'אפשרי בריא', שאותה מובילות מחזיקת תיק הבריאות במועצת העירייה מעין מור ומתאמת הבריאות העירונית חנה קראוס והשתתפו בו מנהלת מחלקת גני הילדים עינת בוטבול חורש, נציגי קופות החולים ונציגי ציבור.



"מרכז 'צלילי הטבע' הינו מרכז העשרה למדעים ומוזיקה שהוקם בהתאם לחזון של ראש העיר בני כשריאל ובשיתוף הנהלת מחוז ירושלים במשרד החינוך", מציינים בעיריית מעלה אדומים. "המרכז ממוקם סמוך לוואדי הצופה אל סביבת ספר המדבר. הוא נמצא תחת האחריות של משרד החינוך והעירייה. מנהלת המרכז רותי תורג׳מן ערכה את הסיור והראתה למשתתפים רעיונות שונים ומגוונים ללמד את הילדים על גוף האדם, על פעילות גופנית, על חשיבותה של שתיית מים ועל נושאים נוספים, בדרכים ייחודיות ויצירתיות".

יש לציין כי בשנתיים הקרובות הגן יעסוק בקידום אורח חיים בריא ויקנה לילדים ידע תיאורטי והתנסות מעשית במבנה גוף האדם ובתנאים הבסיסיים לאורח חיים בריא. התכנית אפשרי בריא מעודדת שיתופי פעולה וסיורים ביוזמות עירוניות התורמות למודעות ולעידוד אורח חיים בריא בעיר.

חברת המועצה מור: ״החוויה שחווים הילדים במסגרת פעילות שכזו היא שזורעת בהם את התשוקה למקצועות המדעים, לחשיבה טכנולוגית ולאורח חיים בריא. גן מדעים מהווה דוגמא ומופת לדרך בה עלינו לגדל את דור העתיד. חשוב שכל תושב בעיר ידע שבעיר שלנו יש פנינה כזו״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר