פעילות קהילתי בספרייה העירונית (צילום: עיריית מעלה אדומים)

הספרייה העירונית במעלה אדומים: לא רק בית לספרים

שעות סיפור, הצגות לילדים, מרחבי לימוד, סדנאות והרצאות – כך נראית הפעילות בספרייה. ומה עם הספרים? השנה נרשמה עלייה של 30 אחוז במספר ההשאלות

פורסם בתאריך: 25.7.19 09:26

הספרייה העירונית במעלה אדומים הפכה בשנתיים האחרונות למרכז תרבות שוקק ותוסס, שמנו נהנים כל שכבות הגיל והאוכלוסייה בעיר, שמגיעים כדי להשאיל ספרים אבל לא רק.

בין התכנים המוצעים בספרייה במהלך השנה ניתן למנות הצגות, שעות סיפור, סדנאות, הרצאות ומרחבי לימוד לסטודנטים. וכן, הספרייה גם נותרה בית לספרים – כשהשנה נרשמה עלייה של 30 אחוזים במספר השאלות הספרים.

בין הפעילויות החשובות של הספרייה – מפגשי תרבות לילדי המועדוניות בעיר, אשר נהנו מהצגות וסדנאות, והפעלות קיץ של בועות סבון, ורובי מים , מה יותר היה מתאים לסיום הקיץ.

בנוסף, בימי שלישי נפגשה ד”ר ציפי ליפשיץ בספרייה עם תושבי העיר למעגלי לימוד המיזם הינו בשיתוף בית תרבות יהודית והמתנ”ס. כמו כן, ילדי כיתות א’ כבכל שנה זכו להגיע לספרייה בימי שישי להדרכה ולהצגה. פרויקט שנתי נוסף שנעשה בשיתוף המכון להדרכת הורים הוא “אני כבר לא קטן” (לעצמאות מגיל גן) בהנחיית רונית פרוינד .

כידוע, בחגים השונים נערכו פעילויות שונות ומותאמות. כך למשל, בחנוכה השתתפה הספרייה במיזם “בתים מאירים”; בחג הפורים הספרייה התחפשה. חדרי הספרייה הפכו לארמונות מלכים והילדים נהנו מסדנאות קיט למשלוחי מנות, רעשנים ומסכות, סדנת מסכות בחממה הטכנולוגית והכל בשיתוף המתנ”ס רעות, אפרת ודניאל מנהלת החממה”.

מנהלת הספרייה אתי ציון מסמכת: “אנו בספרייה נהנים מאוד להגיש ולהנגיש לתושבי העיר תרבות איכותית בספרים ובאירועים”.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר