פסח במוזיאון מגדל דוד (צילום ריקי רחמן)
פסח במוזיאון מגדל דוד (צילום ריקי רחמן)

מוזיאון מגדל דוד מציע סיורים מרתקים והרפתקאות לילדים בחופשת הפסח

לא פוסחים על מוזיאון מגדל דוד, והגדת - סיפורים ירושלמים (הכניסה לילדים חינם)

פורסם בתאריך: 26.3.18 20:18

איפה: מוזיאון מגדל דוד
מתי: ראשון- רביעי 1-4.4.18

מוזיאון מגדל דוד בירושלים הוא הרבה יותר ממוזיאון. זהו אתר היסטורי וארכיאולוגי בו מתרחשים כל העת אירועי תרבות ואמנות, תערוכות, סיורים, הצגות, הופעות ועוד.

אז מה בתוכנית לחול המועד פסח?

ילדים
הצגה: ירושלים שבלב- סיפורו של ניסים ציון, בדרכו לכותל המערבי. במסעו פוגש טיפוסים ירושלמים שונים- חרדי, חסיד ברסלב, אוהד בית"ר ועוד.. ולומד שיעור חשוב איך לדון כל אדם לכף זכות.
הצגה: חידת מלכת שבא- המלך שלמה יושב בארמונו ומקבל את פני מלכת שבא ששמעה על חוכמתו ובאה לפגוש אותו. בידה מתנה מופלאה לכבוד יום הולדתו, שאותה יקבל רק אם יענה על החידה הקשה.
הצגה: דוד הנער והכדים- שמואל הנביא נשלח ע"י המלאך לבית ישי למשוח מלך חדש, בינתיים דוד הנער רועה את צאן אביו ובדרכו חזרה הביתה עם הצאן הוא פוגש באשה שאוצרה נגנב.
שעת סיפור: אריה ברחובות ירושלים- האריה והעיר ירושלים קשורים זה לזה. אבל פה מדובר באריה אחר… לא אריה ששואג אלא אריה שאוהב ודואג. רבי אריה לוין היה צדיק ירושלמי ענו שידע לאהוב את כולם. נצא למסע בעקבות דמותו.

 

 

משפחות
סיור סיפור- סיור מרתק ברחבי המוזיאון, העוסק בעלייה לרגל ומלווה באגדות, בשירים ובסיפורים.
סיפורי חומות (בתשלום ובהרשמה מראש)- סיור מדהים על חומות העיר המשלב שירים, אגדות וסיפורים על דמויות ואתרים בירושלים. תחילתו במוזיאון והמשכו בטיילת החומות עד לסיומו המרגש בכותל.

מבוגרים
ירושלים לדורותיה- סיור מודרך מרתק ברחבי המצודה ובחדרי המוזיאון, בעקבות סיפרה והתפתחותה של העיר ירושלים.
מארמון הורדוס לבית העצורים- סיור מעשיר בחפיר המצודה והקישלה, בעקבות העדויות הארכיאולוגיות המרשימות לימי הפאר והעושר של ירושלים ולארמונו של הורדוס בעיר.
גנרל וג'נטלמן: אלנבי בשערי ירושלים- סיור מודרך בתערוכה שסיומו על מדרגות המצודה, המקום בו ניצב אלנבי והכריז על ראשיתו של משטר צבאי בריטי בירושלים. התערוכה המציינת 100 שנים לכיבוש ירושלים על ידי בריטניה, עוקבת אחר השתלשלות האירועים הדרמטיים שפתחו עידן חדש ומרתק בתולדות ירושלים, היישוב היהודי וא"י כולה.

שעות הפתיחה: 09:00-17:00
אין צורך ברישום מראש, השתתפות ע"ב מקום פנוי. הכניסה לילדים חינם.
www.tod.org.il *2884

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר