מלון רימונים אילת (צילום: שרון בראון)
מלון רימונים אילת (צילום: שרון בראון)

חדרי בריחה במלון רימונים אילת

מלון נופש הנושק לשפת הים, עכשיו גם עם חדרי בריחה

פורסם בתאריך: 2.10.17 14:21

איפה? רחוב תרשיש, אילת
מה במלון? המלון הנו מלון נופש קלאסי, הנושק לשפת הים, וכולל מטבח פיוז'ן וספא. במלון רימונים אילת 277 חדרים המיועדים לזוגות ולמשפחות, כולל סוויטות מפוארות וחדר רומנטי במיוחד, המתאים לזוגות בירח דבש. 44 חדרי משפחה במלון עברו שדרוג ושיפוץ לאחרונה, ובכולם דלתות מקשרות. חדרי המלון מצוידים ומאובזרים בטלוויזיות עם שידורי הלוויין עם מסכי LCD, כספת אישית, ערכת קפה/תה, מייבש שיער, טלפון ומיני בר. למרבית חדרי המלון מרפסות שמש המשקיפות אל נופו היפהפה של הים האדום.

חדרי בריחה מלון רימונים אילת (צילום: יהודה בן איטח)

חדרי בריחה מלון רימונים אילת (צילום: יהודה בן איטח)

במלון גם סוויטות מיוחדות ומפנקות עם עיצוב ברמה גבוהה, כמו למשל חדר הפרחים, המיועד גם לזוגות בירח דבש או סוויטות נשיאותיות במלון – הכוללות חדר שינה וסלון, בעיצוב מודרני ונקי, בסוויטה מרפסות צמודות, מיטת שיזוף ושמשיות. מתאים לאירוח זוגות בלבד.
עיצוב: עיצוב נקי השואב השראה מים סוף ומשלב מוטיבים ימיים.
מה עוד? שלוש בריכות שחייה – בריכה חצי אולימפית, בריכת ילדים ובריכת פעוטות מוצלת. בריכות השחייה מחוממות בחורף והן פועלות במשך כל השנה. בנוסף לבריכות, נהנים אורחי מלון רימונים מרצועת חוף צמודה וייחודית הפועלת במהלך כל השנה.
במלון יש מועדון בריאות הכולל: חדר כושר מאובזר, ספא שבו 3 חדרי טיפולים לבודדים וחדר טיפולים אחד זוגי, סאונה יבשה, מקלחת לחץ וג'קוזי מפנק.
ילדים המגיעים למלון רימונים אילת נהנים בזכות מגוון פעילויות מגוונות וייחודיות המותאמות לגילם, ביניהם סדנת קוסמים, סדנאות יצירה, הצגות ילדים, מסיבת פיג'מות, מסיבות ימי הולדת, תחרות כישרונות ועוד… ההורים יכולים לצפות מחדריהם על הפעילות במועדון הילדים באמצעות ערוץ מיוחד בטלוויזיה שבחדר.
אטרקציה ייחודית – חדר בריחה – מלון רימונים אילת הוא המלון הראשון בארץ הכולל חדרי בריחה. עובדי הרשת קיבלו הכשרה בהפעלת החדרים וליווי מלא מצד מומחי Escapeit אשר מתכננים ובונים את חדרי הבריחה. מדובר במשחק בו אנשים ננעלים בחדר, שבנוי סביב סיפור מסוים, ובו חידות המצריכות מחשבה "מחוץ לקופסא" ועבודת צוות. לשחקנים יש 60 דקות לאסוף רמזים, לפתור את כל החידות ו"לברוח" מהחדר. אתגר מחשבתי מהנה לכל המשפחה.
חדרי הבריחה במלון רימונים אילת פתוחים בין השעות 10:00 – 22:00 או לפי דרישה מיוחדת.
טלפון: *6333
אתר: www.rimonim.com
מחיר חדר בריחה במלון רימונים: (פתוח גם לאורחים שאינם שוהים במלון) ילד עד גיל 12 – 80 ₪, מבוגר – 100 ₪. 20% הנחה לאורחי מלון רימונים אילת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר