גליליון כדור פורח (צילום: ברק אוחיון)
גליליון כדור פורח (צילום: ברק אוחיון)

בית המלון גליליון וכדור פורח

סמוך לאגמון החולה נמצא מלון גליליון המפנק. לאחרונה נוספה אטרקציה תיירותית של כדור פורח חוויתי

פורסם בתאריך: 2.10.17 11:26

איפה? בצפון הארץ, סמוך לאגמון החולה
מה במלון? "גליליון" כולל 120 חדרים וסוויטות, ספא, מרכז קונגרסים הגדול בצפון לאירוח כנסים ואירועים, ובצמוד לו יפתח בקרוב "אגמון מרקט", שוק אוכל שיפעל במתכונת המצליחה של "שרונה מרקט".
עיצוב: המלון עוצב בסגנון ספרדי-כפרי, עם מאפיינים מן האדריכלות הגלילית תוך חיבור אלמנטים עיצוביים בהשראת אגמון החולה, הסמוך.

גליליון (צילום: אלירן אביטל)

גליליון (צילום: אלירן אביטל)

שתי המסעדות בבית המלון מנוהלות על-ידי השף של "גליליון" – אבי כהן, בעל ותק של למעלה מעשור בתחום הקולינאריה התיירותית בישראל, ומציעות לאורחי בית המלון ולמטיילים אוכל גלילי משובח שופע בצבעים, טעמים וניחוחות מקומיים. תפריטי המסעדות מושתתים על כך שכל המנות המוגשות עשויות מחומרי גלם גליליים משובחים בשילוב תבלינים טריים מהתוצרת המקומית של הגליל העליון, תוך הקפדה על כל שלבי ההכנה, היצירתיות, צילחות המנות והגשתן.
ספא: מרכז הספא במתחם מכיל 8 חדרי טיפולים, חדר סדנאות ומתקני ספא מתקדמים, הכוללים חמאם טורקי, סאונה יבשה, מכון קוסמטיקה וחדר התרגעות הצופה אל הנוף הגלילי. הספא מציע מגוון רחב של טיפולים לגוף ולנפש, כגון: עיסויים, טיפולים

גליליון השקה (צילום: אלירן אביטל)

גליליון השקה (צילום: אלירן אביטל)

אנרגטיים, טיפולי קוסמטיקה ועוד, תוך שימוש בתכשירים המובילים בעולם.
אטרקציה ייחודית במלון – אגמון skyride : כדור פורח, הממוקם בכניסה למתחם (בסמוך לאגמון החולה) ומציע טיסה חווייתית לכל המשפחה בגובה של 120 מטרים. מתחת לכדור ניתן לראות את כביש 90 המחבר בין צפון לדרום, מצפון לו – ניתן לראות את עמק החולה ובהמשך את קריית שמונה, מטולה והרי הלבנון. ממזרח, ניתן לראות את הר דוב, רכס החרמון והרי הגולן. מתחת לכדור פרוס לו עמק החולה והאגמון, בו עוברות מדי שנה כחצי מיליארד ציפורים בעונות הנדידה. מדרום, ניתן לראות את שמורת החולה, שמורת הטבע הראשונה בישראל שם ניתן לראות עופות, יחמורים ואת עדר הג'מוסים הגדול בישראל. דרומה לה, נמצא אזור הירדן ההררי המוביל לכינרת.
איך מגיעים? כביש 90 (סמוך לאגמון החולה)
טווח מחירים במלון: 990-1,290 ש"ח ללילה
www.galilion.co.il
טל להזמנות מלון או כדור פורח: 04-6978008/9
טווח מחירים במלון: 990-1,290 ש"ח ללילה
מחיר כדור פורח: 60 ש"ח לילד, 90 ש"ח למבוגר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר