חנוכת אמבולנס לזכרה של סגן הילה בצלאלי במבשרת ציון (צילום: שגיב כהן)
חנוכת אמבולנס לזכרה של סגן הילה בצלאלי במבשרת ציון (צילום: שגיב כהן)

מבשרת ציון: נחנך אמבולנס לזכרה של סגן הילה בצלאלי ז"ל

האמבולנס החדש נחנך בתחנת מד"א במבשרת ציון, לזכרה של סגן הילה בצלאלי ז"ל, מתנדבת מד"א, שנהרגה באסון קריסת גשר התאורה בהר הרצל בשנת 2012. אמה, סיגלית בצלאלי: "נמשיך את הצוואה שהשאירה הילה שלנו להפיץ את האור בכל מקום"

פורסם בתאריך: 14.11.20 20:24

בתחילת השבוע נחנך בתחנת מד"א במבשרת ציון אמבולנס חדש לזכרה של סגן הילה בצלאלי ז"ל, מתנדבת מד"א שהתגוררה בתחנה ההצלה המקומית ונהרגה בהכנות לאירועי יום העצמאות בשנת 2012. שמונה וחצי שנים לאחר שנהרגה באסון קריסת גשר התאורה בהר הרצל, במהלך החזרות שנערכו לקראת טקסי יום הזיכרון והעצמאות, מונצח כעת שמה של סגן בצלאלי ז"ל.

תרומת האמבולנס לזכרה של הילה ז"ל התאפשרה הודות לפעילותה של אגודת ידידי מד"א בישראל לגיוס תרומות, ונתרמה באמצעות תורם שביקש להשאר בעילום שם. לאחר שנרכש והוכן לפעולה, האמבולנס החדש הגיע השבוע לנקודת ההזנקה של הארגון במבשרת ציון.



סיגלית בצלאלי, אימה של סגן הילה בצלאלי ז"ל, מסרה: "הרצל אמר 'כל מעשה האדם בחלום יסודו', הלב בוכה אבל כל כך גאה. זה יום מרגש. תודה לכל השותפים שלא ויתרו, לחוג ידידי מד"א ולתורם. בזכותכם הגענו לרגע הזה ואני מתרגשת. נמשיך את הצוואה שהשאירה הילה שלנו להפיץ את האור בכל מקום, הצוואה של 'אימו'ש, יצאתי להציל חיים'. כולי תקווה שבכל מקרה שיוקפץ האמבולנס האור של הילה ימלא בבריאות איתנה ובדברים טובים וכן, רק להציל חיים".


סגן הילה בצלאלי ז"ל (צילום: אלבום פרטי)

סגן הילה בצלאלי ז"ל (צילום: אלבום פרטי)


אורלי אריאל, מנכ"לית אגודת ידידי מד"א בישראל, מסרה: "האמבולנס לזכרה של הילה מייצג את ה DNA הכל כך מיוחד במד"א. מחד, מתנדבת צעירה שייצגה בחייה הקצרים ערכים של נתינה אהבת האדם והצלת חיים כערך עליון, ותורם שביקש להישאר אנונימי על מנת להדגיש את פועלה של הילה ז"ל בשל היותה דוגמא ומופת לערכים של ערבות הדדית, שהם בסיס קיומנו כעם".


משפחת בצלאלי בטקס חנוכת אמבולנס לזכרה של סגן הילה בצלאלי ז"ל (צילום שגיב כהן)

משפחת בצלאלי בטקס חנוכת אמבולנס לזכרה של סגן הילה בצלאלי ז"ל (צילום שגיב כהן)


יורם שמעון, ראש המועצה המקומית מבשרת ציון, מסר: "כל מי שהכיר את הילה, ודאי יודע, כי רוח ההתנדבות והערבות ההדדית זרמו בעורקיה ללא לאות. כמו הוריה של הילה, אני מקווה כי האמבולנס החדש, ישמש בעיקר ללידות ולאירועים מחוללי חיים. אין ספק, כי אילו ניתן היה לשאול את הילה ז״ל כיצד תרצה שזכרה יונצח – היא היתה מורה לנו לפעול בדיוק כפי שפעלו הוריה, שעה שגייסו יחד עם קרן הידידות של מד״א תרומה לרכישת אמבולנס חדש. שכן, הצלת חיים ונתינה לאחר היו מתכונותיה הבולטות של הילה ז"ל. אני מבקש להודות להוריה של הילה על כך שפעלו לגייס תרומה של אמבולנס חדש למבשרת ציון, לקרן הידידות של מד״א, למנהל מרחב מד״א ירושלים, ולעשרות מתנדבי מד״א במבשרת ציון, הפועלים בכל רגע ויום בשנה להצלת חיים".

שלמה פטרובר, מנהל מרחב ירושלים במד"א, מסר: "אני זוכר את היום הנורא בהר הרצל שבו נקטפה מאיתנו הילה ז"ל.  אין לי ספק שהילה הייתה מרוצה מהאופן שבוא הונצח זכרה ואני מודה לכל מי שלקח חלק וסייע כדי שהנצחה מכובדת זו תצא לפועל".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "זהו יום מרגש שבו אנחנו מנציחים את זכרה של סגן הילה בצלאלי ז"ל בדרך המיוחדת של חנוכת אמבולנס לזכרה. הילה ז"ל שהייתה קצינה ומפקדת בצה"ל פינתה זמן לעשות את שאהבה ויצאה להציל חיים באמבולנס, היא הייתה מתנדבת מסורה והמתנדבים שיפעלו באמבולנס שבו היא הונצחה ימשיכו את דרכה ויצילו חיים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    התגוררה בתחנת ההצלה המקומית? בוודאי הכוונה היא ל- התנדבה בתחנת ההצלה המקומית

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר