מיזם חדש להפגת הבדידות בקרב ניצולי שואה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מודיעין: מיזם חדש להפגת הבדידות של ניצולי השואה

מיזם התנדבותי חדש יצא לדרך במודיעין - שירה לניצולי שואה בפארקים ובחדרי המדרגות ברחבי העיר: "רגעים של שמחה בימים לא פשוטים אלה"

פורסם בתאריך: 8.11.20 06:59

מיזם חדש שיצא לדרך השבוע במודיעין מנסה להפיג את הבדידות בקרב מאות ניצולי שואה שמתגוררים בעיר. לצורך כך יזמו המשנה לראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים עמיעד טאוב וסא"ל במיל סיגל שוורץ המובילה את הנושא המענים לניצולי שואה בעיר בהתנדבות מיזם חדש של שירה לניצולי שואה בפארקים ובחדרי המדרגות, בהובלת האגף לשירותים חברתיים.

שוורץ וחמי פדהצור, מ"קפה אירופה", גייסו אמנים, זמרים ונגנים שהתנדבו להופיע ובהם, אלון אמאנו קמפינו, נבו ומאיר שירי, אשר חולקו לקבוצות. כל צוות יחד עם בני נוער מתנדבים מתיכון ברנקו וייס, שגם אפו עוגות ופשטידות לניצולים והצוותים, עברו בתיאום מראש עם הניצולים בפארקים ובחדרי המדרגות וערכו להם הופעות אישיות תו הקפדה מלא על תקנות הבריאות.



בתו של זוג ניצולי השואה מהעיר כתבה בתגובה ליוזמה המרגשת: "תודה על מיזם כל כך מבורך ומרגש על תשומת הלב. החיוך שהעליתם על פניהם של אמא ואבא שלי. על שהענקתם להם רגעים של שמחה בימים לא פשוטים אלה ועל אף הריחוק שמקשה בעיקר על הקשישים שמבודדים לחלוטין, כמו אמא ואבא, הצלחתם לקרב לבבות ולתת בהם תקווה ובכוח."

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עמיעד טאוב: "זוהי זכות גדולה עבורנו לשמח את ניצולי השואה הן בימים של שגרה ובוודאי בימי הקורונה. אני מבקש להודות לסיגל שוורץ, לחמי פדהצור לאמנים ולכל המתנדבים על המיזם הנפלא שהתקיים כחלק מחובתנו המוסרית לדאוג לניצולי השואה שהינם אודים מוצלים מאש שלכולנו מחויבות אליהם. המיזם הינו חלק קטן ממהלך מתכלל הכולל מענים במיצוי זכויות, מענים נפשיים ותכנית פעילות ותרבות שוטפת שיפעיל האגף בהתאם לתכנית העבודה של 2021".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר