איריס טוכבנד מאמנת אישית (צילום: בוגדן סקול)
איריס טוכבנד מאמנת אישית (צילום: בוגדן סקול)

איריס טוכבנד מאמנת אישית עם משמעות: מחזירה את הניצוץ לחיים

"גיליתי שיש לי אפשרות לבחור בין הכניעה לתסכול, לדיכאון ולעצב, או לצעוד קדימה עם אומץ, ביטחון ואמונה עצמית" משתפת איריס טוכבנד מאמנת אישית המלווה תהליכי שינוי ומנהיגות אישית ומתמחה בשיפור מערכות יחסים, אורח חיים בריא ואימון ביוגרפי רוחני, שבחרה לצעוד קדימה באומץ ביטחון ואמונה ולא לתת לנסיבות חייה להשפיע על דרכה. ודרך הנסיבות פיתחה חוסן מנטאלי וקיבלה שיעור משמעותי לחיים. כיום, תחת כנפיה האיתנות מלווה אנשים להגיע למקום הנכון, ולמרות הקשיים, להשיג את החיים שהם תמיד שאפו אליהם

פורסם בתאריך: 20.12.20 13:02

"התפקיד שלי לעזור לאנשים להגיע לשיווי משקל בחייהם, אנשים שתקועים ונמצאים במצב רגשי ירוד, בלי איזון וזרימה. לפעמים זה לוקח זמן,  ולעיתים תוך 2-3 מפגשים אפשר לעוף קדימה, המפגש הראשון הוא מעין אבחון אישי וכשמתקיים חיבור בין שני הצדדים אנחנו יוצאים לדרך", משתפת איריס טוכבנד סופרווייזרית באימון (מדריכת מאמנים), מאמנת אישית ובעלת "המרכז להתפתחות מנהיגות אישית" המלווה רבים בתהליכי שינוי אל עבר עתיד טוב יותר בכול תחומי החיים. בנוסף מתנדבת איריס בעמותה לחולי סרטן ומלווה אותם בדרכם ומביאה בפניהם כלים מעשיים – איך להתמודד עם מציאות מאתגרת.

איריס טוכבנד (58) היא אמא לשלושה ילדים, גרה בירושלים, החלה את דרכה המקצועית בעולם האומנות, המוסיקה והריקוד. חוזקותיה של איריס התגלו עוד כשהייתה נערה אשר לא נתנה לנסיבות חייה להשפיע על דרכה והחלה סוללת דרך חדשה ממקום של מנהיגות אישית ולקיחת אחריות מלאה על חייה. "נולדתי למשפחה עם הורים גרושים, אימי נפטרה בגיל 51, זמן קצר אחרי שסבתי נפטרה, וכך מצאתי את עצמי מגיל 19 לבד בעולם. לאורך הדרך הפכתי מילדת שמנת מפונקת לנערה חזקה – לביאה המסתערת על החיים, ולא נתתי לנסיבות חיי להשפיע על בחירותי, אלא למדתי איך להתמודד מול מהמורות בדרך ולהתעצם מהן.

איריס טוכבנד מאמנת אישית (צילום: בוגדן סקול)

איריס טוכבנד מאמנת אישית (צילום: בוגדן סקול)

"במהלך השנים הגעתי למסקנה שאני רוצה לעזור לאנשים בתהליכי שינוי להגיע לשיווי משקל וחוסן מנטאלי. התחלתי לעסוק בעולמות המוסיקה והריקוד במטרה לעזור לאנשים להיות שמחים יותר, משם התחלתי להתפתח ולהכניס עומק לחיים ובחרתי את תחום האימון, כי שם גיליתי שאוכל לתת כלים עם משמעות וערך רב לאנשים רבים.  גם כאשר בן זוגי חלה במחלה אוטואימונית קשה והפכתי למפרנסת העיקרית המשכתי לצעוד בביטחון ואמונה לקידום חיי האישיים והמקצועיים, תוך התמודדות מול הקשיים שחוויתי בדרך וההתחייבות שלי מול הבית והילדים.

מאמנת משמעותית בעלת הכלים המתאימים לגילוי שורש הבעיה בזמן קצר 

במהלך השנים בהן צללה איריס לעומקי עולמות האימון והבנת נפש האדם, הפכה להיות מאמנת מובילה ומשמעותית עבור מתאמנים ומאמנים ובעלת הכלים המתאימים לחדור לנפשו של האדם, לגלות את שורש הבעיה בזמן קצר ולעזור לבחון את חייהם מחדש ולצאת החוצה במלוא העוצמה  לעבר מימוש עצמי. במשך הזמן פיתחה מיומנות רבה בלגלות את הדרך האינדיבידואלית של כול אחד ואחת ברגישות רבה והתאמת הכלים בהתאמה אישית ועל פי הצורך של המתאמנים.

למי מתאים האימון?

"בגדול, האימון מתאים לכל אחד ואחת שרוצים חיים טובים יותר, שמרגישים שהם איבדו כיוון בחיים, וזה יכול לגעת בנקודות שונות כמו: שינוי קריירה, הקמת עסק, מציאת זוגיות, קושי במערכות יחסים, עומס רגשי או מצב רגשי ירוד, אנשים השרויים בסערת רגשות מסיבות כמו: מחלה, אובדן של מישהו קרוב ועוד. למעשה מדובר במצבים בהם יש קושי להתמודד עם אתגרים קלים או קשים כאחד. "בעזרת שיטות, גישות ואסטרטגיות אימון שונות אני מתאימה את השיטה המדוייקת ביותר עבור המתאמן שיושב מולי בהתאם למצבו המנטאלי ומורכבות הבעיה שבשמה הוא הגיע אלי" – אומרת איריס.

את יכולה לתת דוגמאות לסיפורי הצלחה?

"בשלוש שנים האחרונות חמישה מתאמנים שלי התחתנו. חשוב להבין, אני לא שדכנית, אבל  אחת מהמומחיות שלי היא בתחום מערכות היחסים. לפני כמה שנים, הגיע אלי בחור שבמהלך הפגישות גילינו שהוא לא מוצא את האחת מזה זמן רב. מה שניהל אותו זה הפרפקציוניזם וצורת המחשבה  ש"אני צריך את האחת המושלמת", אחרי שעלינו על הדפוס והוא הבין שזה מה שתוקע אותו, הדרך נפתחה וחצי שנה אחרי האימון מצא את בחירת ליבו ונישא אליה. דוגמא נוספת של בחורה בסביבות גיל ה-40 שלא מצאה זוגיות, מבחינתה כל הגברים מעל גיל 40 שלא היו בזוגיות היה בהם משהו 'לא בסדר'. ברגע שהיא הבינה מהי האמונה המגבילה שתקעה אותה ועבדנו יחד על פירוק הבעיה, היא מצאה זוגיות וכעבור זמן מה נישאה אליו. דוגמא נוספת קשורה לשיפור מערכות יחסים, הגיעה אלי אישה שלא הסתדרה עם בעלה, היא הייתה מלאת כעסים והייתה רגע לפני גירושין. בעבודה יחד הבנו כי קיים בה צורך עז להרגיש נאהבה ורמות ציפיות גבוהות. בעלה הגיעה למפגש  אחד במהלך התהליך, והצלחתי ליצור תקשורת מקרבת ביניהם, וברגע שהדברים נפתחו ונעשה תיאום  ציפיות מחודש היחסים השתפרו. כיום הם עדיין ביחד".

איריס טוכבנד מאמנת אישית (צילום: בוגדן סקול)

איריס טוכבנד מאמנת אישית (צילום: בוגדן סקול)

היכולת לעורר באנשים את הכוח הפנימי שלהם 

לפני כשנתיים הקימה איריס את "המרכז להתפתחות ומנהיגות" במטרה ליצור מרכז קהילתי ומקום להתפתחות אישית ולהעניק תמיכה לכל אדם שרוצה לעבוד על תהליך של שינויי בחייו. במרכז מתקיימות מעת לעת סדנאות והרצאות ותהליכי למידה והתפתחות עבור מאמנים ומתאמנים.

כמו כן, "ניצוצות החיים" שם הספר אותו כתבה איריס ויצא לאור בשנת 2016 זכה לתשבחות רבות ומלווה קוראים רבים לעבר חיים טובים יותר. בספר מגוללת איריס את סיפור חייה בתוספת תובנות מוכרות מהפסיכולוגיה חיובית. "הספר מוקדש לאמי היקרה ז"ל. התחלתי לכתוב אותו במטרה להוציא דברים מעצמי, לשתף ולתת טיפים איך לחיות טוב יותר. ההתפתחות בתחום האימון לא מסתיימת אף פעם, אני כל הזמן בעבודה אישית להתפתחות והעצמה וממשיכה ללמוד כל הזמן, ככל שאני מעמיקה יותר בעצמי, קיימת בי גם היכולת לעבוד עמוק יותר עם המתאמנים שלי".

אחת מהמטרות של איריס טוכבנד היא להוות סביבה מעצימה ותומכת עבור המתאמנים שלה שתאפשר להם להתחבר לכוח הפנימי שיניע אותם למקום הנכון עבורם.

איריס טוכבנד מאמנת אישית (צילום: פרטי)

איריס טוכבנד מאמנת אישית (צילום: פרטי)

ולסיום?

"אחד הדברים שאני יודעת לעשות זה להוביל אנשים להצלחות, עצם העובדה שאני בעצמי חוויתי הצלחות קטנות וגדולות מאפשרת לי לעזור להם לקדם את עצמם אל עבר ההצלחות אליהם הם שואפים. ברגע שאני מתחילה אימון, הלב שלי נמצא אצל המתאמנים, אני מרגישה אותם ויכולה לעזור ממקום של אמפתיה, הכלה, הקשבה ואכפתיות. אני נותנת להם יד כשקשה ומשחררת אותה כשהם יכולים לעוף. מגיעים אלי למרכז מקרים לא פשוטים, ויחד עם הקושי ובעזרת שיטות מגוונות אני מצליחה  לעזור להם למצוא את שיווי המשקל המאזן שלהם ולהוביל אותם אל עתיד טוב יותר בתחומי חיים שונים במטרה לחיות חיים טובים יותר ובריאים יותר".

 "יש רק שתי דרכים לחיות – אחת היא לחשוב ששום דבר אינו קסום, השנייה היא לחשוב שהכול קסום" (אלברט איינשטיין)                          

                                                                               

המרכז להתפתחות ומנהיגות אישית איריס טוכבנד מאמנת אישית בירושלים

טלפון: 052-5432006

לאתר הבית: ttps://www.iris-toohband.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/iristoohband1/

מייל: [email protected]

כתובת: רחוב יאנוש קורצ’אק 15/1, קריית יובל, ירושלים

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר