(צילום: באדיבות אלפא משכנתאות)

יועץ משכנתאות – איך מתחילים?

לרוב כשאנו נפגשים עם יועץ משכנתאות אחת השאלות הראשונות שלנו היא "למה אנחנו בעצם צריכים את זה אם אנחנו יכולים לעשות זאת לבד או להיוועץ ביועץ דרך הבנק?" שאלה טובה. החלטנו לתמצת עבורכם את כל הסיבות למה אתם צריכים יועץ משכנתאות ואיך יועץ משכנתאות יכול לחסוך לכם עשרות עד מאות אלפי שקלים מהיום הראשון. שנתחיל?

פורסם בתאריך: 17.2.20 17:43

האינטרס של הבנק – לקבל כמה שיותר כסף במינימום זמן

לפני שאנו מתחילים עלינו להבין קודם כל מול איזה גוף אנו עומדים, מצד אחד אנו עומדים לקראת ההחלטה החשובה ביותר בחיינו – חתונה קתולית, או איך שאחרים אוהבים לקרוא לה, "משכנתא לכל החיים", כאשר אנו מדברים על הידע שלנו בעולם המשכנתאות אנו מדברים על ידע מועט ביותר. בנוסף כוח המיקוח שלנו אל מול הבנק הוא נמוך בהרבה מאשר יועץ משכנתאות, כאשר המטרה המועדפת עלינו היא להשיג משכנתא בתנאים נוחים.

מצד שני נמצאים גופים ותאגידים בנקאיים כאשר המטרה שלהם היא לתת משכנתא בתנאים שישתלמו לה לטווח הרחוק. כמו שהצלחתם להבין האינטרס של הבנק שונה לגמרי מ-אינטרס של הלקוח כך שאם ציפינו לעסקת חלומנו – אנחנו יכולים להתחיל לחשב מסלול מחדש.

(צילום: באדיבות אלפא משכנתאות)

הבנק רוצה להרוויח עלינו כסף – אז מה יעזור לנו יועץ משכנתאות?

כאשר אנו מדברים על יועץ משכנתאות אנו בדרך כלל מדברים על יועץ בנקאי מומחה בתחום המשכנתאות אשר מכיר את עולם המשכנתאות על גוריו, ליועץ משכנתאות יש אינטרס שהלקוח יקבל את תנאי ההלוואה הטובים ביותר. מאחר וברגע שנסגרת עסקה בתנאיו של יועץ המשכנתאות הוא מרוויח את המשכורת החודשית שלו. ליועץ משכנתאות אובייקטיבי ואמין יש מספר יתרונות.

  1. חיסכון בכסף – יועץ משכנתאות מקצועי מכיר את כל התאגידים, הבנקים והמסלולים הרלוונטים, יודע את התנודות של השוק ולאיזה כיוון ללכת. כתוצאה מכוח המיקוח שלו מאחר והוא עובד עם לקוחות רבים יכול היועץ להשיג משכנתאות בתנאים נוחים ומשתלמים.
  2. לא זכאים למשכנתא – חכו רגע' יועץ משכנתאות מקצועי יכול לעזור לכם לפתור כל סוג של בעיה, חסרי הון, הבנק פסל אתכם על הסף מסיבה כזו או אחרת? תנו ליועץ למצוא פרצה.
  3. הסחבת כבר לא איתכם – יועץ משכנתאות יעזור לכם לעבור את כל הסחבת הבירוקרטית הכרוכה בלקיחת משכנתא, מאחר וליועץ משכנתאות מקצועי יש קשרים בכל הבנקים והתאגידים הרלוונטים הוא ידאג ללוות ולהעביר את כל המסמכים הרלוונטים אל הבנקים – ללא טיפול ולו הכי קטן מצידכם. דבר שיכול לחסוך לכם זמן וכסף רב.

חשיבות גבוהה היא גם למקום האכלוס של יועץ המשכנתאות, בהנחה ותרצו לקחת משכנתא בירושלים תצטרכו לחפש יועץ משכנתאות בירושלים – יועץ כזה יכיר את הנפשות הפועלות בצורה טובה יותר מיועץ משכנתאות מראשון לציון.


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר