הדמיית מגדל פרדס (צילומי הדמיה: NBS ישראל)
הדמיית מגדל פרדס (צילומי הדמיה: NBS ישראל)

מהמגדלים הראשונים בתלפיות: 30 קומות על השטח של מסעדת אקליפטוס המיתולוגית

חברת NBS ישראל מבצעת בימים אלה את עבודות החפירה והדיפון לפרויקט 'מגדל פרדס', שבו 144 יחידות דיור, חניון תת קרקעי, חזית מסחרית לרחוב פייר קניג ועוד

פורסם בתאריך: 24.3.22 14:40

על שטח מסעדת 'אקליפטוס' המיתולוגית, שפעלה שנים רבות ברחוב פייר קניג בתלפיות, עומד לקום בתוך שנים ספורות אחד ממגדלי הענק הראשונים של תלפיות – 'מגדל פרדס', שעל הקמתו אמונה חברת NBS ישראל.

הפרויקט ממוקם ברחוב פייר קניג 31, בשטח, שכאמור, אכלס בעבר את מסעדת אקליפטוס ואשר שימש כחניה במשך השנים מאז סגירתה של המסעדה. במקום היה בעבר עץ אקליפטוס ענק (שעל שמו נקראה המסעדה), אך עם השנים העץ מת ולא היתה ברירה אלא לכרות אותו.


הפרויקט, פרדס כאמור, הינו להקמת מגדל בן 30 קומות מעל 5 קומות של חניון תת קרקעי (כ-250 מקומות חניה), אשר ישמש את הדיירים. במגדל ייבנו 144 יחידות דיור – 114 דירות רגילות ועוד 30 דירות סטודנטים. הדירות ינועו בן 2 חדרים (לסטודנטים) ועד 6 חדרים בשטחים שונים. שטח הפרויקט – 2.7 דונם.


הדמיית מגדל פרדס (צילום הדמיה: NBS ישראל)

הדמיית מגדל פרדס (צילום הדמיה: NBS ישראל)


מגדל פרדס, על שם מכללת פרדס ללימודי יהדות השוכנת בסמוך למגדל המגורים שיוקם, הוא חלק מתהליך ההתחדשות שצפוי לעבור אזור התעשייה תלפיות שישנה את פניו לחלוטין. השינוי המרכזי יהיה ברחוב הראשי – רחוב פייר קניג – שבו מתוכנן לעבור הקו הכחול של הרכבת הקלה. לצד הרכבת הקלה מתוכננים פרויקטים רבים למגורים, מסחר ותעסוקה, זאת כחלק מתוכנית האב שהשוקה בחודשים האחרונים על ידי העירייה.

בהתאם למדיניות עיריית ירושלים וועדות התכנון השונות בנושא עירוב שימושים בבנייה, גם 'מגדל פרדס' כולל מגוון שימושים, כאשר תהיה חזית מסחרית לרחוב פייר קניג הכוללת חנויות, שטחי מסחר וגולת הכותרת – כיכר עירונית רחבה, מוצלת ומגוננת.


הדמיית מגדל פרדס (צילום הדמיה: NBS ישראל)

הדמיית מגדל פרדס (צילום הדמיה: NBS ישראל)


העבודות בפרויקט, יש לציין, כבר יצאו לדרך וכרגע מתבצעות בשטח עבודות חפירה ודיפון. על פי חברת NBS ישראל האמונה על הפרויקט – מועד האכלוס הצפוי הינו בעוד כארבע שנים – במהלך שנת 2026.

 

 


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. קפקא

    בלי קשר למגדל (שהיה נחמד עם היה יפה יותר)
    מאז שאקליפטוס עברה ל"תעודת" צהר הפסקתי לאכול אצלהם. מה שמעודד זה שמצאתי שיש הרבה מסעדות מצויינות ממש עם כשרות אמיתית וטובה

  2. תושבת באזור

    מגדל מכוער מכוער
    תולדה של קומבינה בין הון ושלטון על גב התושבים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר