פרויקט משכנות עמית בהר חומה, ירושלים (הדמיה: קריסטל גרפיקס)
פרויקט משכנות עמית בהר חומה, ירושלים (הדמיה: קריסטל גרפיקס)

משכנות עמית: יוצרים איכות חיים בהר חומה

עם איכות בנייה גבוהה, מיקום מדהים, שטחים ירוקים ופיתוח סביבתי איכותי, הדירות בפרויקט משכנות עמית נחטפות. "אנחנו מביאים לרוכשים את הטוב ביותר והם מזהים את זה", אומר בגאווה הראל זילזניק, מנכ"ל אלרם נדל"ן, משווקת הפרויקט

פורסם בתאריך: 24.4.22 15:39

בימים אלה נמצא בעיצומו שיווק פרויקט המגורים "משכנות עמית", של חברת ע. אהרון בשכונת הר חומה בירושלים. הפרויקט, שמגדיר מחדש את סטנדרט הבניה בשכונה הביא עמו מגמה חדשה – ביקוש גבוה לא רק מתושבי השכונה אלא גם מחוצה לה, מה שלא היה קיים כל כך בעבר. הדירות בפרויקט נחטפות מרגע שהחל שיווקו, וקצב המכירות שובר שיאים.

"סיימנו כמעט לחלוטין את מכירת שני השלבים הראשונים, מתוך שלושה", אומר בגאווה הראל זילזניק – מנכ"ל חברת אלרם נדל"ן, משווקת הפרויקט. "עשרות רבות של דירות נמכרו בתקופה קצרה מאוד. מדובר בקצב מכירות פנומנלי שלא זכור אפילו לאנשים שחיים את התחום כבר שנים. ברכות חמות למשפחות ולזוגות שזיהו את הכדאיות, הצביעו ברגליים והצטרפו לפרויקט – אני מבטיח לכם שהטוב ביותר עוד לפניכם", הוא אומר ומוסיף: "באובייקטיביות מלאה אומר שקשה שלא להבין שמדובר בפרויקט איכותי, בעל מפרט עשיר ורחב ושעל כל הקונצרט הזה מנצחת חברה מקצועית וותיקה שבטחון ושביעות רצון הדיירים שלה עומדים למול עיניה".

הראל זילזניק (צילום: גיא סימן טוב)

הראל זילזניק (צילום: גיא סימן טוב)

מה הסיבה שהלקוחות חוטפים את הדירות?

"קודם כל, זהו הפרויקט האחרון לשנים הקרובות שייבנה בהר חומה, אלא אם כן מדינת ישראל תתחפש לצפון אמריקה בכל מה שקשור לבירוקרטיה ורישוי ואז שלב ד׳ של השכונה יגיע קצת מהר יותר. אבל פורים כבר מאחורינו ולכן זה הזמן למי שמעוניין לגור בשכונה, למהר ולרכוש את הדירות האחרונות שנשארו בפרויקט".

דבר נוסף הוא הלוקיישן", אומר זילזניק, "בעוד שרצף המילים ׳קו ראשון לנוף פתוח׳ הפך להיות סיסמא שגורה בפי מוכרי נדל׳׳ן,  אנחנו התעלינו גם על זה – אנחנו הנוף הפתוח, אנחנו הקו הראשון. אסכם זאת כך – אנחנו לא צופים לנוף, אנחנו בתוך הנוף. אנחנו נמצאים ממש על ההרים הפסטורליים ועל פי הידוע לנו, אין ולא תהיה בניה שתסתיר לבניינים הקדמיים שלנו את הנוף הייחודי של הרי יהודה".

עשרה בנייני בוטיק במפרט פרימיום מלא

ב"משכנות עמית" נבנים בימים אלו עשרה בנייני בוטיק עם מפרט טכני שהוא פרימיום מלא. בתכנון הפרויקט הושם דגש רב על תכנון פונקציונלי חכם, הכולל חללי מחייה גדולים ומרפסות שמש רחבות. בפרויקט 125 דירות של 3, 4 ו-5 חדרים ודירות גן. הפרויקט נבנה במיקום הטוב ביותר בשכונת הר חומה – רחוב חנה רחל מלודמיר, רחוב שקט וללא מוצא הנמצא בקצה הדרום-מזרחי של השכונה, על היציאה לכביש 398.

"בתכנון הפרויקט הושם דגש רב על איכות חיים גבוהה Inside-Out", מסביר דניאל לבסקר, מנהל משרד המכירות, "לא רק איש איש בביתו ודירתו, אלא גם בבניינו ובגינתו׳.׳  הוא מציין בסיפוק רב  שמסביב לפרויקט יהיו שטחים ציבוריים ירוקים, וכן פיתוח סביבתי איכותי הכולל תאורת רחוב, ספסלים ופסטורליות מהנה. עוד הוא מציין שבנוסף תוקם גינה ירוקה לטובת הדיירים, ובה מתקני משחק לגיל הרך, ברזיות מים, צמחייה, תאורת לילה ופינות ישיבה ופנאי בפאתי הפרויקט. ׳׳המציאות שחווינו בשנתיים וקצת האחרונות הביאו את ההבנה שהיום משפחה גרה לא רק בין ארבעת הקירות שלה, אלא בכל סביבת המגורים הקרובה. לפנק מבפנים ולהזניח מבחוץ זה לדאוג רק ל-50 אחוז איכות חיים ואצלנו שואפים ל-110 אחוז".

פרויקט משכנות עמית בהר חומה, ירושלים (הדמיה: קריסטל גרפיקס)

פרויקט משכנות עמית בהר חומה, ירושלים (הדמיה: קריסטל גרפיקס)

מה יש בפרויקט?

לבסקר: "לובאים יוקרתיים בסגנון מלונאי, רמת גימור גבוהה ויוקרתית, מעליות רחבות ומהירות, אינטרקום טלוויזיה ואבזור יוקרתי בכל הדירות. בנוסף, למרות העובדה שאנחנו הפרויקט היחיד בשכונה ואין לנו מתחרים באזור, אנחנו ממשיכים להשקיע ולתת ללקוחותינו את המוצר הטוב ביותר. היזם לא מוריד את הרגל מהגז ולא מתפשר – לא במפרט, לא בביצוע, לא בשירות ולא בשום דבר אחר עבור הלקוחות היקרים".

 

 

מי הם הרוכשים?

זילזניק: "מצד אחד יש לנו זוגות צעירים ומשפחות צעירות שרוכשים לראשונה דירה, אך גם משפחות ותיקות וכן סבים וסבתות שבאים לגור ליד הילדים והנכדים. רוב הדיירים שלנו מגיעים מתוך השכונה ומהשכונות שמסביב, יש  גם המגיעים גם מחוץ לעיר. המקום מתאים מאוד למשפחות היות ובשכונת הר חומה יש דגש על חינוך איכותי עם שמונה בתי ספר, בחלוקה לזרם הממלכתי, החרדי והממלכתי-דתי. כמו כן יש תנועות נוער לכל המגזרים ובסמוך לשכונה נמצאים שני מתחמים של תרבות ופנאי. ממש בימים אלו אגב, וזו בשורה גדולה – מסתיימת הקמתו של קאנטרי גדול שייפתח ממש בקרוב ואני מאחל שהוא יהווה מקום של הנאה, שותפות וסובלנות".

מה מבדיל אתכם מפרויקטים אחרים?

זילזניק: "מעבר לכל מה שציינו עד כה? היחס האישי, המקצועיות והחשיבה על כל פרט ופרט – כבר אמרנו: Inside-Out. אנחנו מספקים ללקוחות שלנו את כל המעטפת המלאה. החל מחיבור ליועצי משכנתאות, שיתופי פעולה עם בנקים וקשר צמוד עם משרד עורכי הדין בקשי באדי ושות׳, שמטפל בצד המשפטי של הפרויקט והרוכשים. כמובן שהפרויקט גם מלווה ע׳׳י בנק הפועלים ומספק ערבות בנקאית לכל כספי הרוכשים".

דניאל לבסקר (צילום: גיא סימן טוב)

דניאל לבסקר (צילום: גיא סימן טוב)

יועצים, מהנדסים וקבלנים מהשורה הראשונה

כאמור, את הפרויקט בונה חברת ע.אהרון שנוסדה בשנת 1996 על ידי עופר ונחום אהרון. עיקר עיסוקה של החברה הוא ביזמות ובביצוע בנייה רוויה למגורים. החברה מקפידה על סטנדרט בנייה גבוה בכל הפרויקטים אותם היא מבצעת, החל משלב התכנון ועד לביצוע הסופי של כל פרויקט. לצורך ליווי הפרויקטים, מעסיקה החברה יועצים, מהנדסים וקבלנים מהשורה הראשונה, כולם בעלי ניסיון וידע רב. ע. אהרון נחשבת לחברה אמינה, שעומדת בלוחות הזמנים, מקפידה על בנייה איכותית ומספקת שירות ליווי מקיף ללקוחותיה. "הפרויקט משלב בתוכו את כל הטוב שמשפחה יכולה לבקש – טבע, איכות חיים, קהילה חמה ועוטפת ונגישות לצירי תנועה מרכזים בעיר, ובעתיד תעבור גם הרכבת הקלה בסמוך לשכונה", מסכם זילזניק.


כתובת: חנה רחל מולדמיר 2, ירושלים, טל': 8430*

לאתר הפרויקט >>>

לדף הפייסבוק של הפרויקט >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    משכנות עמית אם כל הכבוד הם מוכרים דירות 4 חדרים במחיר לא סביר לשכונת הר חומה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר