הדמיית פרויקט 'יורו בנוה יעקב' (הדמיה: יח"צ)
הדמיית פרויקט 'יורו בנוה יעקב' (הדמיה: יח"צ)

פרויקט 'יורו בנוה יעקב': שני הבניינים הראשונים על סף אכלוס

חברת יורו ישראל קיבלה באחרונה טופס 4 לשני הבניינים, שבהם 37 יחידות דיור. שני הבניינים הנותרים בפרויקט נמצאים בשלב הגמר ואכלוסם צפוי לעוד כחצי שנה

פורסם בתאריך: 13.8.17 15:43

שניים מתוך ארבעת הבניינים בפרויקט 'יורו בנוה יעקב' נמצאים על סף אכלוס, זאת לאחר שחברת יורו ישראל, שאמונה על הפרויקט, קיבלה עבורם טופס 4.

הפרויקט, שממוקם ברחוב אברהם רביץ בנוה יעקב, כולל, כאמור, ארבעה בניינים בני תשע קומות כל אחד ובסך הכל 78 יחידות דיור. בחברת יורו ישראל מציינים כי בפרויקט נותרו לשיווק ארבע יחידות דיור בלבד, בהם שני פנטהאוזים בני שישה חדרים, שמשתרעים על שטח של 130 מ"ר וכוללים גם מרפסת ששטחה 80 מ"ר, 2 חניות ומחסן. הפנטהאוזים מוצעים למכירה במחיר התחלתי של 2.1 מיליון שקל.

כאמור, בניית שני הבניינים הראשונים בפרויקט הסתיימה ואף התקבל עבורם טופס 4. בבניין הראשון ישנן 17 יחידות דיור ובשני 20 יחידות דיור, והן יאוכלסו בקרוב.

שני הבניינים האחרונים נמצאים בשלב הגמר ובחברת יורו ישראל מציינים כי הצפי לאכלוסם הינו בעוד כחצי שנה.
הפרויקט פונה בעיקר למגזר החרדי, ויש בו מעלית שבת, חימום תת רצפתי שאושר על ידי רבנים, כיורים כפולים, מרפסות סוכה ועוד.

"הרוכשים בפרויקט 'יורו בנוה יעקב' נהנים ממפרט עשיר המותאם למגזר החרדי, דוגמת שעון שבת, מעלית שבת, חימום תת רצפתי שאושר על ידי רבני הקהילה, חדרים גדולים וסלון רחב ידיים, כיורים כפולים ומרפסות סוכה או גינות גדולות", מוסרת עפרה חדד, סמנכ"לית חברת יורו ישראל. "הביקושים הגבוהים ממחישים את מצוקת הדיור הקיימת במגזר החרדי, שמצידו לא מוכן להתפשר על איכות וסטנדרט הבניה".

 

 

 

יצוין כי חברת יורו ישראל פועלת בירושלים משנת 2000. כיום יש לחברה ארבעה פרויקטים פעילים בעיר; שניים מהם בפסגת זאב – האחד עם 24 יחידות דיור והשני עם 122 יחידות דיור; 'יורו גולד' בשכונת הר חומה, שבו 122 יחידות דיור; ו'יורו בנוה יעקב', שבו כאמור, 78 יחידות דיור.

כמו כן, לחברה מגוון פרויקטים ברחבי הארץ, בהם בניית 32 יחידות דיור באריאל, 96 יחידות דיור במודיעין, 190 יחידות דיור בפתח תקוה, 230 יחידות דיור באשקלון ו־47 יחידות דיור בראש העין.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר