הדמיית כפר ההחלמה לנכי צה"ל (צילום הדמיה: סטודיו יגאל לוי אדריכלים)
הדמיית כפר ההחלמה לנכי צה"ל (צילום הדמיה: סטודיו יגאל לוי אדריכלים)

ברקע המלחמה: כפר החלמה, הבראה ושיקום לנכי צה"ל יוקם בירושלים

ארגון נכי צה"ל יזם תוכנית להרחבה משמעותית של בית הלוחם בירושלים, במסגרתו יוקם כפר ההחלמה ומתחם טיפולים חדש. הפרויקט קיבל את תמיכת עיריית ירושלים ויכלול בריכה הידרותרפית, קליניקה לפיזיותרפיה ומתחם טיפולים משלימים

פורסם בתאריך: 4.1.24 09:17

מלחמת 'חרבות ברזל' הובילה לזינוק חד וכואב במספר נכי צה"ל, וכדי לתת את המענים הנדרשים ארגון נכי צה"ל ביחד עם עיריית ירושלים יוזם, לראשונה בישראל, את הקמתו של כפר החלמה, הבראה ושיקום בירושלים.

התוכנית, שאושרה בוועדת התכנון בעיריית ירושלים, מציעה למעשה הרחבה משמעותית של מתחם בית הלוחם (הממוקם בפינת הרחובות אהרון שולוב וקוליץ), והקמת מבנה נוסף מעל חניה תתק קרקעית. במסגרת הפרויקט החשוב – יורחבו משמעותית הפונקציות השונות הניתנות בבית הלוחם עבור ציבור נכי צה"ל – כולל מתחם טיפולים חדש.

כפר ההחלמה החדש יכלול את כל המתקנים הנדרשים לשיקום, החלמה והבראה, וכן מתחם אולמות לאירועי תרבות והפוגה עבור נכי צה"ל. בנוסף, יוקם מתחם טיפולי שיקומי, הכולל בריכה הידרותרפית, קליניקה לפיזיותרפיה ומתחם טיפולים משלימים.

 

 

 

"אנו רואים בסיוע לשיקומם של חיילי צה"ל שהתמסרו להגנה על המולדת ושילמו מחיר כבד בפגיעה פיזית ונפשית במהלך שירותם הצבאי, ערך עליון", נמסר מעיריית ירושלים. "הרחבת בית הלוחם בבירה תגדיל את מגוון השירותים לנכי צה"ל בעיר ולבני משפחותיהם. אנו מברכים על אישור התכנית. נמשיך לחבק את כוחות הביטחון ולסייע להם, לתמוך ולהוות עורף חזק ואוהב".

עו"ד עידן קלימן, יו"ר ארגון נכי צה"ל: "אנו מודים לעיריית ירושלים על שיתוף הפעולה והסיוע להרחבת בית הלוחם בעיר. בתי הלוחם הם מודל שיקומי בינלאומי, והרחבתם מאפשרת להעצים את העבודה השיקומית שאנו מבצעים בהם. בעת הזו אנו בארגון נכי צה"ל נערכים לקליטה של כמות חסרת תקדים של פצועי צה"ל, והרחבת בית הלוחם בירושלים הינו צעד ראשון מני רבים בדרך להרחבת המעטפת השיקומית לפצועי צה"ל שמגנים על מדינתנו בגופם ובנפשם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר