הדמיית שכונת 'גבעת בראשית' (צילום הדמיה: טוטם הדמיות)
הדמיית שכונת 'גבעת בראשית' (צילום הדמיה: טוטם הדמיות)

צפי הכנסות של 1.4 מיליארד שקלים: השכונה החדשה שנבנית בדרום ירושלים

על הר בגובה 800 מטר בין גילה, תלפיות ורמת רחל מקימה חברת 'אפי קפיטל' את שכונת 'גבעת בראשית'. השכונה החדשה תכלול בשלב הראשון 693 יחידות דיור שייבנו ב-15 בניינים בני 7 עד 13 קומות. למעלה משליש מהדירות יוצעו במכרזי מחיר מופחת/מחיר למשתכן

פורסם בתאריך: 12.2.24 19:55

על הר בגובה 800 מטר בדרום ירושלים מוקמת בימים אלה שכונה חדשה – 'גבעת בראשית' שמה, אשר כוללת 4 מתחמי מגורים שבהם יוקמו 15 בניינים בני 7 עד 13 קומות כל אחד. בסך הכל תכלול השכונה בשלב הראשונה 693 יחידות דיור בעירוב שימושים הכוללים כ-1,500 מ"ר למסחר.

מבין כלל יחידות הדיור – 416 יימכרו במסגרת השוק החופשי ו-277 יחידות דיור במסגרת מכרזי מחיר מופחת/משתכן. החברה הבונה את הפרויקט – אפי קפיטל – צופה כי הוא יוביל להכנסות של כ-1.4 מיליארד שקל.

הפרויקט יכלול תמהיל דירות מגוון וייחודי לשכונה החדשה ולאזור, עם דירות גן מיוחדות בנות שלושה עד חמישה חדרים, פנטהאוזים ודופלקסים בני חמישה עד שבעה חדרים ודירות שלושה עד חמישה חדרים רגילות.

טווח המחירים בפרויקט משקף את המחירים הגבוהים גם כך בירושלים:
דירות 3 חדרים ששטחן כ-80 מ"ר עם מרפסת של כ-12 מ"ר מוצעות במחיר התחלתי של 2.631 מיליון שקל.
דירות 4 חדרים ששטחן כ-96 מ"ר עם מרפסת של כ-13 מ"ר מוצעות במחיר התחלתי של 3.02 מיליון שקל.
דירות 5 חדרים ששטחן כ-126 מ"ר עם מרפסת של כ-13 מ"ר מוצעות במחיר התחלתי של 3.53 מיליון שקל.

 

 

שכונת 'גבעת בראשית' צפויה להשתרע על שטח של כ-400 דונם. זוהי, כאמור, שכונה חדשה המוקמת בדרום ירושלים בין שכונת תלפיות לשכונת גילה ממול לקיבוץ רמת רחל.

השכונה עתידה לכלול כ-2,500 יחידות דיור עם גינות ירוקות, שפצ"ים רבים לרווחת התושבים, פארקים, גני ילדים, מבני ציבור ומתחמי מסחר ותעסוקה. ברמת הנגישות התחבורתית, השכונה נמצאת על דרך חברון הראשית ודרך בגין דרום אשר יחברו אותה למרכז העיר. בנוסף בעתיד מתוכנן לעבור הקו הכחול של הרכבת הקלה בקרבת השכונה ובסמיכות לקו הירוק והסגול, דבר אשר מהווה יתרון תחבורתי משמעותי נוסף.

"פרויקט גבעת בראשית הוא הראשון שצפוי לעלות לקרקע באחת משכונות הדגל החדשות של ירושלים", מציינת עינב כהן, סמנכ"לית השיווק ב'אפי קפיטל'. "הקסם של השכונה בכלל והפרויקט בפרט בא לידי ביטוי בקהילתיות והאחווה שהשכונה תציג. לא בכדי העירייה השקיעה מאמץ רב בכדי לקדם את התשתיות של השכונה שיובילו לבנייה ירוקה, מודרנית ואיכותית עם ניתנת דגש גם לממד ההיסטורי של העיר. עוד טרם תחילת השיווק זכינו להתעניינות רבה מצד מספר קהלי יעד שונים – גם ירושלמיים מקומיים אשר רוצים שיפור באיכות החיים, יהודי התפוצות שנמצאים לקראת עלייה וגם כאלה המתגוררים כיום בקרבה לגבול הדרומי ופונה מבתיהם. אני צופה כי בשלבים מתקדמים יותר של הבנייה ברגע שהשכונה תמצב את עצמה, מחירי הדירות יאמירו בה באחוזים רבים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דה קיד

    לפחות מההדמיה זו נראית כמו עוד שכונה נטולת רחובות אמיתיים שעל אף הנטען פה שתהיה לה קרבה לרכבת הקלה, תהיה כולה מושתתת על רכבים פרטיים. מעין הר חומה, גבעת משואה, מורדות גילה ועוד כל מיני שכונות כאלו שתופסות כותרות מהר מאוד עם כל מיני בעיות נגישות, פקקים ו״מצוקת חניה״ על למרות (ועקב) היותן בנויות על חניונים ומגרשי חניה. שכונות כאלו מהוות מעמסה כבדה על העיר. אבל כאמור, זה נאמר רק על סמך ההדמיה המדאיגה הזו. נקווה שאתבדה.

  2. חיים

    נשמע פרוייקט ליגה.. רק לפני שקונים אצל אפי בודקים עם הלקוחות שלהם בפרוייקטים אחרים בירושלים ומסביב לה.. ואל תשכחו להביא עו"ד משלכם..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר