צילום: Freepik
צילום: Freepik

דירות חדשות בירושלים יימכרו בפחות מ-1.9 מיליון שקלים

הזדמנות אחרונה לתפוס את הרכבת בזמן ולזכות בדירה חדשה בבירה בפחות מ- 2 מיליון שקלים ובתנאי תשלום נוחים

פורסם בתאריך: 13.2.24 17:29

זה לא סוד שירושלים נמצאת בתנופת התחדשות עצומה – אך בכל זאת נמצאת בעליית מחירים מתמדת. "צריך להבין כי הביקוש לדירה בירושלים הוא לא רק מצד תושבי ירושלים, אלא גם מצד יהודי העולם אשר רוצים דירה בבירה יש ביקוש אדיר. כמו כן, גם המשקיעים משאר חלקי הארץ עולים לירושלים", אומר לנו אבי ממן, סמנכ"ל חברת השיווק פאוור גרופ. "לכן, לעיר יש ביקוש בלתי פוסק, אבל ההיצע הנמוך מביא אותנו לעליית מחירים מתמדת. ירושלים משנה את פניה. משרדי הממשלה ומאות אלפי מטרים נוספים של מסחר ותעסוקה נבנים בימים אלו בעיר לצד הרחבת קווי הרכבת הקלה אשר יחברו את כל קצוות העיר".

ממן מוסיף: "אם ניקח את תל אביב כדוגמה, מי שזיהה את הפוטנציאל האדיר בעיר לפני מספר שנים ורכש נכס בזמן הנכון, הכפיל ושילש את הונו. העתק הדבק אפשר לעשות בירושלים, ומי שיודע לזהות ולראות את המפה הרחבה ירכוש נכס ולא יפספס את הרכבת".

לדעתך מחירי הדיור בארץ ימשיכו לעלות?

"כבר 75 שנים שאנחנו חושבים שהגענו לקצה מבחינת מחירי הדיור וכל פעם מחדש מגלים שלא. להזכירכם,  בשנת 2011 (מחאת האוהלים) מחירי הדיור היו 50 אחוז ממחירי הדיור כיום. זכרו, כל עוד ההיצע נמוך והביקוש קטן אכן המחירים ימשיכו לעלות, בפרט בעיר כמו ירושלים שבה כמעט שאין עתודות קרקע חדשות כלל, לכן אנו צפויים לעליית מחירים מתמדת".

 

 

מה לגבי המלחמה?

"לאורך כל שנות קיומה של מדינת ישראל, ראינו, לאחר תקופת משברים, עלייה חדה בערך הדירות, כמו גם לאחר מגפת הקורונה. ולדעתי כך יהיה גם לאחר המלחמה".

ממן מוסיף: "הפרויקט שאנו מציעים בירושלים נמצא במיקום האטרקטיבי ביותר, ואכן נמכור מספר מצומצם של דירות בפרויקט גם בפחות מ-1.9 מיליון שקלים. אני יכול לומר בוודאות שלא נפגוש יותר מחירים זהים בפרויקטים חדשים בבירה".

לפרטים נוספים, הקליקו >>כאן<<

זוהי הזדמנות אחרונה לתפוס את הרכבת בזמן ולזכות בדירה חדשה בירושלים בפחות מ- 2 מיליון שקלים ובתנאי תשלום נוחים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר