פרויקט מתחם המקשר ברחוב פיק בקרית משה, ירושלים (הדמיה: המטבחון/ביטמן בן צור אדריכלים)
פרויקט מתחם המקשר (הדמיה: המטבחון/ביטמן בן צור אדריכלים)

פרויקט 'רובע 1' בשדרות הרצל: 15 יחידות דיור נמכרו בתוך חודש

פרויקט הפינוי-בינוי הראשון בירושלים רושם הצלחה גדולה בתחום השיווק: בתוך חודש נמכרו 15 יחידות דיור בנות 3 עד 5 חדרים. דירות 3 חדרים בפרויקט נמכרו במחיר ממוצע של 2.15 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 3.9.18 08:42

רק לפני כחודש נהרס המבנה הראשון במסגרת פרויקט הפינוי-בינוי הענק במתחם המקשר שבשדרות הרצל, והחברות היזמיות מדווחות על הצלחה גדולה בשיווק: 15 יחידות דיור נמכרו בחודש האחרון בפרויקט 'רובע 1', בהן דירות שלושה חדרים, שנמכרו במחיר ממוצע של 2.15 מיליון שקלים, דירות ארבעה חדרים, שנמכרו במחיר ממוצע של 2.6 מיליון שקלים, ודירות חמישה חדרים, שנמכרו במחיר ממוצע של 3.25 מיליון שקלים.



יש לציין כי לרגל תחילת השיווק, יצאו החברות היזמיות – גלנור, גלנח ויסודות צור מגורים – במבצע פריסייל שהביא להגברת ההתעניינות מצד רוכשים פוטנציאלים.

כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר", את פרויקט 'רובע 1' תכנן משרד האדריכלים ביטמן בן צור אדריכלים, ובמסגרתו יוקמו במתחם המקשר ההיסטורי שני מגדלים בני 25 קומות כל אחד, ובהם 260 יחידות דיור בנות שלושה עד שישה חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, המאופיינים בסטנדרטים בנייה גבוהים מתקדמים ואיכותיים ביותר.

המגדלים יכללו לובי מעוצב ומפואר ונוף פנורמי 360 מעלות של ירושלים. יצוין, כי למגדל הראשון של הפרויקט, שבו 130 יחידות דיור, כבר ניתן היתר בנייה ועם קידום המגדל השני יתווספו לפרויקט 130 דירות נוספות.

מתחם המקשר - "רובע 1", השבוע (צילום: באדיבות רובע 1)

מתחם המקשר – "רובע 1", השבוע (צילום: באדיבות רובע 1)

תוכנית הפרויקט מציעה גם שטחי ציבור נרחבים, שישתרעו על פני שטח של כ-5.5 דונם ואשר יכללו פארק ירוק, מתקני שעשועים, מבנים ומוסדות ציבור. מועד האכלוס הצפוי של המגדל הראשון בפרויקט הוא בעוד כ-3.5 שנים.

מפרויקט 'רובע 1' נמסר כי "לפרויקט נגישות תחבורתית גבוהה במיוחד בתוך ירושלים ומחוצה לה. הפרויקט היוקרתי ממוקם על ציר הרכבת הקלה בשדרות הרצל, נמצא גם בסמוך לתחנת הרכבת הכבדה החדשה שתיפתח בשנה הקרובה ותקצר את הנסיעה לתל אביב וממנה לירושלים   ל-28 דקות בלבד. פרויקט 'רובע 1' מבטא באופן בולט את העבר, ההווה והעתיד של ירושלים עם הקמת שני מגדלי מגורים חדישים ומתקדמים, המציעים תמהיל דירות רחב ומגוון במיקום מרכזי, אסטרטגי ונגיש במיוחד, שיהוו חלק בלתי נפרד מהכניסה העתידית החדשה של העיר ירושלים. רובע 1 הינו פרויקט ייחודי המאופיין בסטנדרטים גבוהים ומוקפדים המעניקים מענה אופטימלי לאיכות חיים גבוהה של הדיירים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. גדי

    מה עם מרפסות סוכה?
    איזה אוכלוסיה תגור שם ?
    הרי מסביב הכל מתחרד
    3.25 מליון לחמישה חדרים? לא הגזמנו?

  2. אחת העם

    גדי, זו הזדמנות נהדרת לחילונים להחזיר את האזור לקדמותו, כך שיהיה חילוני.
    יוקר המחירים יבריח חרדים, וטוב שכך. מי צריך מרפסות סוכה? שילכו לגור בבני ברק.

  3. שוקו

    הפוך כול החרדים החוצניקים כול אחד קונה לעצמו 5 דירות ולהם יש כסף

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר