רוני לוי, משה חוגג (צילומים: שרון בוקוב, ארנון בוסאני
רוני לוי, משה חוגג (צילומים: שרון בוקוב, ארנון בוסאני)

דעה | החלטה כלכלית, לא הישגית – לוי יישאר בבית"ר, האוהדים יישארו מתוסכלים

במקום לקבל החלטה אמיצה ולהיפרד מרוני לוי - משה חוגג הלך על ברירת המחדל, לאחר שנתקע מסונדל עם מאמן שיש לו חוזה

פורסם בתאריך: 23.7.20 10:04

לפני כשבועיים התראיין משה חוגג ב'רדיו ירושלים' והביע את אכזבתו מהתנהלותו האישית והדרך המקצועית של רוני לוי, ונדמה היה שמאמן בית"ר בדרך לסיים את דרכו במועדון, למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת. אבל ביום חמישי שעבר ביצע בעלי בית"ר פניית פרסה לא מפתיעה, יש לומר, והחליט להשאיר את לוי בתפקידו, למרות התנגדות אוהדי בית"ר, שהביעו בכל פורום אפשרי את סלידתם מהאפשרות שימשיך לאמן את בית"ר עונה נוספת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אין לי ספק שהמשך דרכו של לוי בבית"ר היא ברירת מחדל עבור חוגג, ואני לא מתבייש לומר שמאמן בית"ר פשוט מחזיק אותו, את חוגג כ"בן ערובה" באמצעות החוזה המובטח שיש לו "בזכות" המקום השלישי בו סיימה הקבוצה.

בעלי בית"ר, מעדיף את השיקול הכלכלי על פני זה המקצועי. לוי, אולי מנסה לצייר את העונה הזאת כמוצלחת בגלל המקום השלישי, אך הכישלון שלו לדעתי הוא ענק – לסיים את העונה במרחק 28 נקודות מהמקום הראשון ו-14 מהמקום השני זאת לא הצלחה, לא עונה סבירה ובעיקר אומר שלוי צריך לעשות חשבון נפש.

במבחן היכולת המקצועית של לוי בבית"ר אפשר לשים חותמת נכשל, ובצבע אדום בוהק, בלי לחשוב פעמיים. כמעט אף שחקן לא התקדם אצלו (מלבד קינדה, הלך לו קלף), אף שחקן נוער לא קיבל הזדמנות אמיתית להוכיח את עצמו. והכדורגל? אוי הכדורגל, פשוט רע לעיניים. אם כולנו התגעגענו לבית"ר ולכדורגל לפני הקורונה, אז לאחר החזרה לשגרה רק רצינו שהכדורגל העגום, האפרורי והמזעזע הזה יסתיים כבר.


גיא אדרי (צילום: פרטי)

גיא אדרי (צילום: פרטי)


אני מתקשה לזכור את בית"ר כל כך רעה תקופה ארוכה כל כך. צר לי לאכזב אתכם הקוראים – זה לא הולך להשתנות בשנה הבאה. אמרתי את זה ברגע הראשון כשאדון לוי, "בכיר המאמנים" בישראל מונה למשרת המאמן בבית"ר. ומה שלא הלך בשתי הקדנציות הקודמות, לא ילך בשלישית ולא ברביעית. השערה שלי – הוא ימשיך את הכישלון גם בעונה הבאה והקבוצה והעונה תגיע לסיומה מוקדם מהצפוי, בדיוק כמו העונה שהסתיימה זה עתה.

כמו שכתבתי בתחילה, הישארותו של לוי בבית"ר היא בעיני כלכלית נטו, ויסלח לי הפעם חוגג, אני לא קונה את כל ההילולים כלפי המאמן שמנסה למכור לנו כמה טוב לוי יכול להיות. אם לאחרון לא היה חוזה שמוערך בשני מיליון שקלים, אין להערכתי סיכוי שחוגג היה משאיר אותו בבית וגן, אז לפחות שבעלי בית"ר יהיה כנה ויגיד לנו את האמת בפרצוף ולא ינסה למרוח אותנו האוהדים.

אם יש משהו שכואב לי, זה שחוגג החליט ללכת על בטוח על מנת לשמור על הכסף. נכון שאין לי זכות לדבר על כסף של אדם פרטי, אבל בראיה מהצד אפשר לראות שהכישלון בדרך, ובסופו של דבר לחוגג יימאס והוא ישלח את המאמן הביתה. בנקודה הזאת, זה כבר יהיה מאוחר מדי עבור חוגג שישלם גם פיצויים לרוני לוי וגם יקצה סכום נוסף להבאת מאמן חדש במקומו, אז לא עדיף היה כבר עכשיו להיפרד ממנו?

אם יש משהו שכואב לי יותר מהכל זה על הקהל הבית"רי ששוב יצטרך לראות את קבוצתו מדשדשת בטבלה ורחוקה מלהתמודד על תארים. חוגג, הרי לא בשביל זה הגעת



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר