רוני לוי (צילום: שרון בוקוב)
רוני לוי (צילום: שרון בוקוב)

דעה | לפני שיצוצו תירוצים: ראוי שרוני לוי יגדיר בעצמו את המטרות של בית"ר העונה

לא חוגג, לא בניון, לא אוחנה: במהלך העונה הטענות עלולות להיות מופנות לרוני לוי, לכן כבר מעכשיו הוא האיש שצריך להגדיר את היעדים

פורסם בתאריך: 27.8.20 00:08

באופן חריג, את המטרות של בית״ר ירושלים לעונה הקרובה צריך לקבוע אחד – רוני לוי. לא חוגג, לא אוחנה ולא בניון. רק רוני לוי. הוא זה שצריך לומר היום, ערב פתיחת העונה, מה הוא יכול להוציא מהסגל הקיים, האם הוא יקדם את הצעירים ומה חסר לו כדי להתמודד על האליפות עם מכבי ת״א ומכבי חיפה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אין סיבה שלוי, לא ידבר כבר עכשיו על נקודות התורפה של הקבוצה. האם הסגל מספק אותו, איך תראה העונה אם שחקן מפתח ייפצע חלילה, והאם הוא מרוצה ממה שההנהלה נתנה לו. הרי זה ברור שאם העונה החדשה תראה כפי שהסתיימה הקודמת, לוי יפזר שלל תירוצים בתקשורת. לכן, אין מנוס מלשים את הדברים על השולחן כבר עכשיו. לאף אחד בבית וגן וביציעים אין בעיה עם כישלון, כל עוד מגדירים מראש את המדדים ובעיקר כל עוד רואים שיש דרך. ומי שצריך להגדיר זאת הוא האדם שקיבל את הקרדיט הכי גדול במערכת.

ואם מדברים על קרדיט, הנה אחד שקשה לעכל – ההתעקשות של לוי על שלומי אזולאי. שימו בצד את העניין האישי, ההיסטוריה בין השניים, ואת ההתאמה, לכאורה, של אזולאי לשיטת המשחק של לוי. שחקן כדורגל, חלוץ מרכזי, בקבוצה גדולה, שרוצה להביא תארים, לא יכול לקבל כל כך הרבה קרדיט ולספק תפוקה כל כך נמוכה.

בית״ר ירושלים כבשה בעונה הקודמת 51 שערים. אזולאי כבש רק 17 אחוז מהם (9 שערים). לשם השוואה, רוקאביצה היה אחראי ל-30 אחוז משערי מכבי חיפה (22), בן שהר ל-29 אחוז בהפועל ב״ש (13 שערים), עמרי אלטמן ל-35 אחוז מהשערים של הפועל ת״א (11 שערים) וככה זה ברוב קבוצות ליגת העל.

כשאזולאי הוחתם, ידעו שמדובר בחלוץ של 10-12 שערים בעונה. גם את זה הוא לא סיפק. ב-2,378 דקות ששיחק הוא כבש בממוצע שער 90חד בכל שלושה משחקים. מאז עזיבתו של גדי קינדה בינואר, כבש אזולאי 3 שערים בלבד. כולם בפלייאוף העליון ובמשחקים חסרי חשיבות.

את העונה הנוכחית התחיל אזולאי בדיוק כפי שסיים את הקודמת. ארבעה משחקים, ממוצע של 79 דק׳ למשחק. אפס שערים. האסלביינק ששיחק בקושי 90 דק׳ בשלושה משחקים יחד כבר חתום על שני בישולים.

בפסיכולוגיה מדברים על המונח קיבעון כ״מצב בו אדם הופך אובססיבי כלפי אדם או חפץ״. אין מילה אחרת כדי לתאר את היחס שמעניק רוני לוי לשלומי אזולאי, כמו גם לחנן ממן שנמצא ביכולת החלשה בקריירה שלו. מפקטור משמעותי בהצלחה של הפועל חיפה והפועל ב״ש, ממן כבר לא מצליח להשפיע על המשחק של הקבוצה. וגם הוא, כמו אזולאי, תופס עמדה של שחקן שבינתיים מספק יותר קבלות. שלום אדרי שמו.

קשה מאוד להתעלם מהפוסטים והתגובות ברשתות החברתיות בנוגע להתנהלות המועדון לקראת העונה הקרובה. בסופו של יום, צריך לזכור דבר אחד.: לאלונה לקח 9 שנים עד שהביאה תואר לב״ש, לגולדהאר זה לקח 4 שנים. חוגג מתחיל היום את העונה השלישית שלו במועדון בסך הכל. קצת סבלנות.



 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר