משה חוגג (צילום: ארנון בוסאני)

דעה | מחכים להשקעה

מה יביא לבית"ר שדרוג גדול בעונה הזו? אולי התשובה באיחוד האמירויות?

פורסם בתאריך: 16.9.20 12:29

מיד אחרי ראש השנה ייצא משה חוגג לפגישה עם בית המלוכה של איחוד האמירויות, שעל פי הדיווחים, הזמין את הבעלים הירושלמי מתוך כוונה להיכנס בשותפות להשקעה בקבוצה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


האמירתיים ״נדלקו״ על בית״ר ירושלים מסיבות פוליטיות ודתיות בעיקר. באופן משעשע למדי, נציגי הפועל תל אביב שמשוועים למישהו שיחלץ אותם מהניסנובים, נותרו מאחור במרוץ למיליון, ובית״ר – הילדה הרעה של הכדורגל הישראלי, המנודה, המקופחת, הרגישה פתאום כמו מלכת הכיתה.

במידה וההשקעה תהיה ניכרת, ולא חד פעמית, בית״ר תהנה מעוצמה כלכלית שערכה לא יסולא בפז, ותהפוך לאימפריה בקנה מידה מקומי, סטייל מכבי תל אביב, כזו ששואפת להשתתף באופן קבוע במפעלים אירופאיים ומושכת התעניינות מחו״ל.

יהיה מעניין לראות – האם אחרי שמשה יבוא אל ההר – גם מוחמד יגיע לבית״ר? עוד חזון למועד. בינתיים, מוטב לאוהדי בית״ר לקחת אוויר, ולהתפלל לפגישה טובה בין הצדדים.

בפן המקצועי, בית״ר נפרדת מגארסיה וקונט, ולמעשה נשארת עם שלושה זרים וחצי. מוחמד, ורדאסקה והאסלביינק. ועוד ילד בן 18 שאולי יפרוץ השנה. כדי לזכות בתארים זה לא מספיק בעליל, גם חוגג יודע את זה.

פגרת הנבחרות ודחיית המשחק נגד חדרה, באו לבית״ר בדיוק בזמן. הזמן הזה מאפשר לסלובו וברדה, השריפים החדשים בעיירה, להכיר את הנפשות הפועלות, להשריש את משנתם, ולהכין את השטח.


מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)

מעוז צור (צילום: מיכל ציפורי)


הטיימינג שלהם בהגעה לבית״ר מצוין. יהיה קשה לאכזב את אוהדי בית״ר אחרי  הסבל והמרור, והנמכת רף הציפיות שנוצרו בעידן רוני לוי.

בינתיים מכבי תל אביב מקרטעת וחיפה מרשימה. בסגל הזה, האם אפשר להוציא מהעונה הזו משהו?



 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר